‏7 هزار بشکه رنگارنگ شناور در دریاچه لندن ‏

5
از 1 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
‏7 هزار بشکه رنگارنگ در این دریاچه شناورند! ‏ + تصاویر
10 تیر 1397 11:00
0

تابستان امسال مدت زمان محدودی برای بازدید از یک اثر هنری در دریاچه لندن با مقیاس بزرگ فراهم شده است. این اثر توسط هنرمند معروف جهان کریستو، در هایدپارک نصب شده است. این اثر بزرگ هنری از 7506 بشکه رنگارنگ و به صورت افقی، و شناور در دریاچه Serpentine ایجاد شده است.

لندن

نمایشگاه تا 23 سپتامبر برقرار است. همزمان نمایشگاهی در سرپانتین گالری برگزار می شود که در آن مجسمه ها، نقاشی ها، کلاژ ها و عکس هایی که بیش از 60 سال قدمت دارد به معرض نمایش در می آید. نمایشگاه و نصب آثار توسط کریستو و جین کلود با استفاده از بشکه صورت می گیرد و حاوی اطلاعاتی درباره Mastaba است که یک پروژه طولانی 150 متری برای شهر ابوظبی می باشد.

نصب این آثار با استفاده از بیش از 7000 بشکه ایجاد می شود.

" خوشحال هستم که موفق شدم یک اثر هنری و بزرگ و جدید را در تابستان امسال در پایتخت انگلستان به معرض دید عموم شهروندان قرار دهم. من با این اثر هنری قصد داشتم مسئولین شهری و بازدید کنندگان را به لذت بردن از هنر در سطح جهانی تشویق کنم. هنری که به صورت رایگان در یک محیط زرق و برق دار در هاید پارک ارائه می شود. جاستین سیمونز، OBE، معاون شهردار و مسئول فرهنگ و صنایع خلاق، گفت: "این اثر بار دیگر نشان می دهد که لندن برای مردم، محل بروز ایده ها و خلاقیت های باز است."

لندن

این اثر هنری با رنگ های پر جنب و جوش طراحی و نصب شده است که با تغییر در نور، با بازتاب در دریاچه به یک نوع نقاشی انتزاعی، تبدیل می شود. ساخت مجسمه موقت کریستو از 3 آوریل آغاز شد و یک تیم مهندسان برای کمک به نصب پلت فرم شناور ساخته شده از مکعب های پلی اتیلن با چگالی بالا به وزن شش تن به محل پروژه اعزام شدند.

" همچنین به عنوان یک موزه آزاد، Serpentine جای مناسب برای تعاملات شهروندی است. Michael R. Blloomberg، Serpentine Galleries Chair، گفتند که هنر عمومی مردم را به یکدیگر متصل می کند، گفتگوها را آغاز می کند و بازدیدکنندگان را جذب می کند که از کسب و کارهای محلی پشتیبانی می کنند و درآمد برای شهرهای تولید می کند!

لندن

هر دو نمایشگاه لندن و نمایشگاه برای عموم آزاد هستند و هیچ بلیط یا رزروی لازم نیست.

لندن

منبع : lonelyplanet

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.