6 مقصد گردشگری در حال توسعه در سال 2018

5
از 1 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
6 مقصد گردشگری در حال توسعه در سال 2018 + تصاویر
09 اردیبهشت 1397 09:00
0

6 مقصد در حال توسعه گردشگری  در سال 2018

هنوز در دنیا مقاصد عجیب و باورنکردنی وجود دارند که دسترسی به آنها کار ساده ای نیست. برخی این مقاصد توسط کوله به دوشان و گردشگران ماجراجو معرفی میشوند و تعدادی از این مقاصد فقط بین افراد محلی شناخته می شود.

مقاصد در حال رشد در سال 2018

مقاصد گردشگری اصولا با احتیاط معرفی می شوند. اما مکان های که مانند روستاهای بکر با محیطی وحشی یا سایت تاریخی کشف نشده، چشم جهان را به روی حقیقت باز می کند. در این مقاله سعی شده شش مقصد مهم گردشگری که فرار است در سال 2018 جزو مقاصد رو رشد باشند، را معرفی کنیم. آماده برای کشف جهان هستید؟

 

مولداوی (Moldova)

6 مقصد در حال توسعه گردشگری  در سال 2018

مولداوی در میان جمهوری سابق شوروی، رومانی و اکراین قرار دارد. این کشور که در حال حاضر جزو کم بازدیدترین کشورهای جهان است، و برای اینکه یک مقصد گردشگری شود، بسیار تلاش می کند. جنگل ها و تاکستان های بکر و دست نخورده این کشور به زودی مولداوری را به یک مقصد مهم گردشگری تبدیل می کند. صومعه ها و معابد کشف شده این مقصد را به سمت جذب گردشگر سوق می دهد.

 

موریس (Mauritius)

6 مقصد در حال توسعه گردشگری  در سال 2018

دستورالعمل رسیدن به موریتیوس تقریبا شبیه صدای آرام هست: «در مسیر شرق آفریقا از مسیر بیرون بیا...» و ادامه بده.

نزدیکترین همسایه ی موریتیوس جزیره ی کوچک ماداگاسکار می باشد که به خاطره انزوای جغرافیایی و تنوع زیستی خود درجهان قابل احترام است. موریتیوس برای جذب بازدید کنندگان دلایل متعدد دارد. در سال 2018 این کشور جشن پنجاه سالگی استقلال و 26 سالگی جمهوری خود رامی گیرد و این جشن خود برای جذب گردشگر کافی ست. این جزیره کوچک که توسط اقیانوس هند احاطه شده پر از سواحل بکر، صخره های مرجانی و رنگارنگ، کوه ها و جنگل های بارانی است و تمام اینها برای اینکه موریتیوس به یک مقصد گردشگری تبدیل شود، کافی ست.

 

سرزمین های فلسطینی

6 مقصد در حال توسعه گردشگری  در سال 2018

اخیرا سازمان ملل با توجه به شاخص جهانی گردشگری، سرزمین های فلسطین را به عنوان یکی از سریعترین مقاصد رو به رشد جهان معرفی کرده است. در دنیای گردشگری کار فروش به نظر کار سختی می آید، اما تبدیل یک سرزمین به یک مقصد گردشگری شاید سخت تر از فروش محصولات گردشگری باشد. سرزمینی که فاقد زیرساخت ها و راه های دسترسی مناسب است حالا در تلاش برای حفظ سایت های تاریخی و مذهبی خود است. در این سرزمین ها چیزهای از مدرنیت را می توانید ببینید مانند نقاشی هنرمند بریتانیایی که در مرز بین اسرائیل و فلسطین بر دیوارهای هتلی نقش بسته است و ذهن آدمی را به شهرهای اروپایی می برد.

 

شارجه- امارات متحد عربی

6 مقصد در حال توسعه گردشگری  در سال 2018

در منطقه ای خلیج فارس، شارجه در میان همسایگان خود به ویژه دبی غرب شده است و نتوانسته بازدیدکنندگان زیادی به خود جذب کند. شارجه به عنوان یک پایتخت فرهنگی یونسکو شناخته می شود و این خود می تواند کمک بزرگی به رشد این شهر داشته باشد. در گردشگری اصالت بسیار مهم است و گردشگران اصولا جذب اصالت های یک کشور یا شهر می شوند. در حال حاضر، شارجه پروژه نگهداری و مرمت تاریخ خود را آغاز کرده است. برای بازدید از شارجه دلایلی زیادی از جمله فروشگاه های بزرگ خرید و پارک جدید سافاری است. پارک سافاری شارجه بعد از پارک سافاری آفریقا بزرگترین پارک سافاری محسوب می شود.

 

زامبیا

6 مقصد در حال توسعه گردشگری  در سال 2018

طی دهه گذشته، زامبیا موجی از  گردشگری در خود دیده است اما هنوز نتوانسته خود را به عنوان یک مقصد سافاری محبوب کند.  زامبیا با 19 پارک و 34 ناحیه مدیریت شده بازی می تواند در جهان برای اشتراک چیزهای خاص و ویژه شناخته شود. زامبیا در حال سرمایه گذاری در صنعت گردشگری خود است تا علاوه بر زیرساختها خود، دسترسی به این کشور را نیز آسان تر کند.

 

نیوفاندلند و لابرادور، کانادا

6 مقصد در حال توسعه گردشگری  در سال 2018

حفاظت از طبیعت و حیات وحش در نیوفاندلند یک اولویت است. این استان کانادایی از این بهتر خواهد شد و به همین دلیل بازدیدکنندگان را به منطقه خود فرا خواهد خواند. نیوفاندلند یک پارک ملی جدید به ذخایر دریایی خود اضافه کرده است تا زمین و آبهای بیشتری برای کشف در خارج از خانه داشته باشید. پارک ملی جدید کوه های ماله که به اندازه جامائیکا است خود به تنهایی می تواند تجربه های بی نظیری را برای شما به ارمغان آورد مانند کوه، صحرا و تندرا.

 

 

 

 

 

 

منبع:smartertravel

 

 

فاطمه فراهانی
فاطمه فراهانی