اهداکنندگان خون، کارت تهرانگردی می‌گیرند

4.3
از 3 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
03 مرداد 1395 10:00
0

شهروندان تهرانی که در هفته ملی اهدای خون، خون اهدا کنند، بلیط رایگان تهرانگردی دریافت می‌کنند.

رجبعلی خسروآبادی ـ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران ـ توضیح داد: طرح اهداء بلیط تهرانگردی به مناسبت روز ملی اهدای خون (9 مردادماه)، برای تشویق شهروندانی که فرهنگ پسندیده‌ی اهدای خون را انجام می‌دهند، اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح توزیع بلیت‌های تهران‌گردی از آغار هفته اهدای خون به مدت یک هفته در پایگاه انتقال خون در خیابان وصال اجرا می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل انتقال خون استان تهران به نشانی https://tbtc.ir در این‌باره اطلاعات بیشتری کسب کنند.

خسروآبادی همچنین بیان کرد: تلاش می‌شود طرح‌های تشویقی تهرانگردی به مناسب‌های فرهنگی با مشارکت سایر نهادها در پایتخت برگزار شود.

به گفته‌ی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، این طرح با مشارکت شهرداری منطقه 6، اداره کل انتقال خون استان تهران و ستاد گردشگری شهرداری تهران برگزار می‌شود و هدف از اجرای آن ضمن معرفی جاذبه‌های گردشگری پایتخت، ترویج فرهنگ پسندیده‌ی اهدای خون است.


منبع: ایسنا
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.