رویایی ترین اتاق ها برای اقامت ‏

4.5
از 4 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
رویایی ترین اتاق ها برای اقامت ‏ + تصاویر
30 مهر 1396 10:00
0

اقامت بخشی از سفر است ، برخی دوست دارند در یک هتل لوکس اقامت کنند و برخی دیگر برایشان ستاره های هتل و رویایی بودن آن اهمیتی ندارد. اما جالب است بدانید همیشه رویایی ترین اتاق ها در لوکس ترین هتل ها نیستند. چه به دنبال یک هتل لوکس برای رزرو بگردید چه بخواهید در یک هتل کوچک و آرام اقامت کنید ، رویایی ترین اتاق ها نظرتان را جلب خواهد کرد. اتاق های این لیست توسط طراحان دکوراسیون و همچنین طراحان مطرح دنیای مد و فشن امتیاز دهی شده اند ، پس با لست سکند همراه باشید تا ببینید رویایی ترین اتاق ها برای اقامت کجا هستند.

رویایی ترین اتاق ها برای اقامت ‏

سونوا جانی ( Soneva Jani ) ، مالدیو : داوران مسابقه ، این اتاق خواب را با دو کلمه توصیف کرده اند : "سرسره ای کنار آب" و "سقف جمع شدنی". آنها می گویند "بهترین اقامتگاه یک اتاق خوابه کنار آب اینجاست ، جایی که شما می توانید مستقیم از اتاق خود به داخل دریا بروید ، یا با فشردن یک دکمه سقف را از بالای سرتان بردارید و ستارگان را بدون هیچ مانعی تماشا کنید."

 

رویایی ترین اتاق ها برای اقامت ‏

کاپ روکات ( Cap Rocat ) ، مایورکا ، اسپانیا : این سوییت زیبا در میان صخره هایی کنار دریا پنهان شده است. با اقامت در این سوییت پنهان ، شما تنها کسانی خواهید بود که در این نقطه هستید و به تماشای دریای بیکران می پردازید و علاوه بر آن یک استخر اختصاصی نیز در تراس خود خواهید داشت.

 

رویایی ترین اتاق ها برای اقامت ‏

لاین سندز گیم ریزرو ( Lion Sands Game Reserve ) ، آفریقای جنوبی : یک خانه درختی زیبا با چشم اندازی بی نظیر از جنگل ، جایی که به گفته داوران شما می توانید از نزدیک حیوانات را ببینید بدون اینکه خطری برایتان داشته باشند. این خانه درختی برای ماجراجویانی که می خواهند اوقات خوشی را در دل طبیعت بگذرانند مناسب است.

 

رویایی ترین اتاق ها برای اقامت ‏

نینی سومبا آیلند ( Nihi Sumba Island ) ، سومبا ، اندونزی : ویلایی با چشم اندازی جذاب و خارق العاده از امواج دریا . این سوییت زیبا و رویایی یک حمام در فضای باز و یک باغ اختصاصی دارد.

 

رویایی ترین اتاق ها برای اقامت ‏

لا رزرو هتل اند اسپا ( La Reserve Hotel & Spa ) ، پاریس ، فرانسه :  اتاقی شیک با بالکنی زیبا و چشم اندازی خارق العاده از یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری جهان ، برج ایفل. این اتاق رویایی در طبقه پنجم هتل لا رزرو قرار دارد ، داوران در این باره می گویند : فقط چشم انداز زیبای این سوییت برای رزرو کردن آن کافیست اما علاوه بر این چشم انداز ، این سوییت به خودی خود زیبا و جذاب دکور شده است.

 

رویایی ترین اتاق ها برای اقامت ‏

اسپایسرز سنگوما ریترین ( Spicers Sangoma Retreat ) ، بلو مانتینز ، استرالیا : سوییت اسکارپمنت این هتل اقامتی رویایی و عاشقانه ای را بهمراه خواهد داشت. زوج هایی که در این سوییت اقامت می کنند چشم اندازی زیبا و سرسبز از محیط اطراف خواهند دید و یک سوییت بزرگ و رویایی را در اختیار خواهند داشت.

 

رویایی ترین اتاق ها برای اقامت ‏

ایل سرنو ( Il Srereno ) ، دریاچه کومو ، ایتالیا : سوییت پنت هاوس این هتل یک پادشاهی کوچک 609 متری با چشم اندازی خارق العاده از یکی از بی نظیرترین دریاچه های اروپا برای میهمانانش فراهم می کند. سوییتی لوکس و وسیع که اقامتی رویایی را برای میهمانانش خواهد داشت.

 

رویایی ترین اتاق ها برای اقامت ‏

فرانکلین ( The Franklin ) ، لندن ، انگلستان : سوییت جونیور های این هتل جادویی هستند ، داوران در این باره می گویند : " آینه های کار شده در این سوییت ها به شما چشمک می زنند و می درخشند ، این آینه ها چهره سوییت ها را عوض کرده اند."

 

رویایی ترین اتاق ها برای اقامت ‏

بی تولوم ( Be Tulum ) ، ریویرا مایا ، مکزیک : سوییت فوئگو که یک اقامتگاه در جنگل است ، مناسب رمان های عاشقانه طراحی شده اند ، این سوییت بسیار فانتزی است ، یک باغ اختصاصی با سایه بانی از درختان نخل دارد.

 

رویایی ترین اتاق ها برای اقامت ‏

پالاتزو مارگاریتا ( Palazzo Margharita ) ، باسیلکاتا ، ایتالیا : این سوییت توانست نظر بیشتر منتقدین و داورها را جلب کند و بعنوان سوییتی که بهترین دکور و وسایل در آن به کار رفته است انتخاب شود. سقف رنگارنگ و کفپوشی با طرحی متفاوت و زیبا و لوازم لوکس و هماهنگ با سایر رنگهای به کار رفته در این سوییت باعث شده تا این سوییت به زیبایی بدرخشد. یک باغچه زیبا و رنگارنگ نیز به طور اختصاصی در بالکن این سوییت قرار گرفته است. داوران معتقدند اقامت در چنین اتاقی می تواند شما را به یک نویسنده رمان عاشقانه تبدیل کند.

منبع : dailymail

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.