هتل معلق دبی ، قدیمی ترین هتل جدید !‏

4.9
از 7 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
هتلی بروی آب در دبی + تصاویر
16 اردیبهشت 1397 10:00
0

در دبی همیشه چیزی برای رونمایی وجود دارد ، از آسمان خراش ها گرفته تا زیپ لاین یا حتی ماشین های اسپورت. اما چیزی که این بار شما را شگفت زده تر خواهد کرد افتتاح یک هتل جدید و لوکس است که لقب قدیمی ترین را نیز یدک می کشد.

ملکه الیزابت 2 که اختصارا QE2 خوانده می شود یک کشتی انگلیسی است که در سالهای 1969 تا 2008  یکی از محبوب ترین کروز ها بوده است. اما حالا دیگر روزهای گردش با این کشتی قدیمی به سر رسیده است و زمان آن رسیده تا با خانه جدیدش در کنار بندر مینا رشید در دبی آشنا شود.

دبی یکی از جدیدترین شهرهاست که این کشتی قدیمی که تاریخ طویلی را با خود حمل می کند در بندرگاه این شهر می تواند تضادی جالب و متفاوت ایجاد کند. جالب است بدانید عمر این کشتی 4 سال بیشتر از شکل گیری شهر دبی به شکل امروزی است.

QE2 امروزه به یک هتل معلق به روی آب تبدیل شده است که اگرچه زمین تنیس ، آکواریوم یا پیست اسکی ندارد و شاید بلندترین طبقات را نیز نداشته باشد اما برخلاف آنچه در شهر دبی دیده می شود این هتل معلق جدید ، گذشته را به نمایش می گذارد و یک موزه دارد که 39 سال خدمات این کشتی در آن به نمایش گذاشته شده است. افراد مهمی با این کشتی سفرکرده اند که از آنها می توان به نلسون ماندلا و دیوید بویی اشاره کرد. همچنین میهمانان این هتل می توانند در سوییت سلطنتی ، جایی که ملکه الیزابت دوم با مادرش زمانی در آن به استراحت می پرداختند ، اقامت کنند.

در حال حاضر در این هتل معلق 224 اتاق برای رزرو وجود دارد که با افتتاح بزرگ این هتل در ماه اکتبر تعداد اتاق ها به 600 خواهد رسید و هزینه اقامت در این هتل در کمترین حالت شبی 150 دلار خواهد بود. اتاق ها با کفپوش چوبی تیره دکور شده اند و چهره قدیمی آنها به خوبی حفظ شده است. این هتل همچنین 13 رستوران خواهد داشت.

با رونمایی رسمی از این هتل معلق تاریخی در دبی ، پیش بینی می شود گردشگران بسیاری برای اقامت به جای آسمان خراش ها این هتل معلق قدیمی را انتخاب کنند.

هتل معلق دبی ، قدیمی ترین هتل جدید !‏

هتل معلق دبی ، قدیمی ترین هتل جدید !‏

هتل معلق دبی ، قدیمی ترین هتل جدید !‏

هتل معلق دبی ، قدیمی ترین هتل جدید !‏

هتل معلق دبی ، قدیمی ترین هتل جدید !‏

منبع : CNN

 

ویدا نورمحمدیان
ویدا نورمحمدیان