مصر ،مرموز و دیدنی

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
19 مرداد 1390 00:00
0

مصر خانۀ معروف ترین و جالب توجه ترین بناهای باستانی می باشد که در آفریقای شمالی واقع شده است. تعطیلات در این کشور فراموش نشدنی است و این، نه فقط بخاطر تاریخچه و مناظر دیدنی اش، بلکه بدلیل کاراکترهای رنگارنگ، آب و هوای آفتابی و گرم، و سبک جالب زندگی در این کشور است. سفر به مصر بدون بازدید از شهر پر جنب و جوش قاهره کامل نمی شود. در اینجا اهرام ثلاثۀ با هیبت و پرشکوه، مجسمۀ ابوالهل که به همان اندازه تاثیرگذار و ستایش برانگیز است، و گنجینۀ یکی از معروف ترین فراعنۀ کشور یعنی توتانخ آمون قرار گرفته اند.

تعطیلات ارزان به مصر و خصوصا به قاهره هر روز بیشتر و بیشتر در دسترس قرار می گیرند، بویژ وقتی که ثبت نام ها زودتر از موعد سفر و نیز در ماه های گرم و شرجی تابستان و در زمان رکود گردشگری در این منطقه، انجام گیرد.

شهرهای اصلی مصر اکثرا در کنار ساحل رود پر پیچ و خم نیل واقع شده اند و به ندرت از کنارۀ آب فاصله می گیرند. و هرچه به کناره های دریای سرخ و مدیترانه نزدیکتر می شوید، سواحل فوق العادۀ بسیاری مشاهده می شوند که بهترین آنها عبارتند از ساحل الکساندر واقع در کنارۀ مدیترانه و Hurghada و Sharm el Sheikh که هر دو در کنارۀ دریای سرخ قرار دارند و همگی امکانات ویژه ای برای غواصی ارائه می دهند.

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

عکسهایی از شهر قاهره :

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

مصر

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.