تغییراتی اساسی در ایرلاین اتحاد

4.2
از 4 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
ایرلاین اتحاد به زودی قوی تر خواهد شد
08 شهریور 1397 09:00
0

هواپیمایی اتحاد در حال حاضر چهارمین ایرلاین در خاورمیانه است. این شرکت ماه گذشته اعلام کرد تغییراتی را در سازمانش به‌وجود خواهد آورد و تمرکزش را روی نوآوری و ایمنی پایدار خواهد گذاشت و از چشم‌انداز آتی ابوظبی حمایت خواهد کرد.

در راستای این تغییرات، برنامه این شرکت به هفت بخش مختلف تقسیم خواهد شد که این بخش‌ها عبارتند از عملیات تجاری، نگهداری و تعمیر، منابع انسانی، امور مالی، خدمات پشتیبانی، حمل‌ونقل و مدیریت.

محمد مبارک المزروعی رئیس شرکت هواپیمایی اتحاد گفت: با توجه به پانزده ساله شدن کمپانی ما، سازماندهی مجدد نیروها و بخش‌ها لازم بود. این بهینه‌سازی و توجه مجدد به هیئت مدیره، در جهت تبدیل شدن به یک گروه پیشرو در جهان موثر است و  با استفاده از راه‌کارهای آسان و مفید می‌توانیم از فرصت‌ها بهتر استفاده کنیم و در جهت بهبود وضعیت قدم برداریم و روی بهتر شدن کارها تمرکز کنیم.

وی در ادامه افزود: ما در سال 2017 شاهد بهبود در عملکردمان بودیم و مطمئن هستیم که امسال هم راه پیشرفت را ادامه خواهیم داد. با کار گروهی حضور ما در بازارهای جهانی تقویت خواهد شد و ابوظبی را در زمینه‌های هوانوردی، تجارت و گردشگری حمایت خواهیم کرد. در ادامه نگاهی گذرا خواهیم داشت بر برخی تغییرات موجود در سیستم مدیریت:

پیتر بائومگارتنر (Peter Baumgartner) که یک تاجر معروف سوئیسی است هم اکنون به عنوان کارشناس استراتژی با تیم اتحاد همکاری می‌کند. او از سال 2016 مدیریت اجرایی این گروه را بر عهده داشت، وی در این زمینه بسیار خوب و کارآمد عمل کرده است.

محمد البلوکی (Mohammad Al Bulooki) نیز که معاون رئیس اجرایی بود به مدیر ارشد ارتقا یافت و از این به بعد مسئولیت هایی چون مدیریت عملیات فنی پرواز و شبکه، مهندسی ناوگان و اداره‌ی خدمات فرودگاه اتحاد را بر عهده خواهد داشت.

از دیگر تغییراتی که در سیستم مدیریت اتحاد انجام شد، می‌توان به انتصاب رابین کاماک (Robin Kamark) به عنوان افسر تجاری اشاره کرد. کاماک از ماه آوریل سال 2017 با هواپیمایی اتحاد همکاری می‌کند. وظیفه او بیشتر در حوزه‌های استراتژی‌های تجاری، محموله‌ها، فروش و بازاریابی، خدمات مشتریان، برنامه‌ریزی‌های نت‌ورک و اموری اینچنینی است.

ابراهیم نصیر (Ibrahim Nassir) نیز از دیگر افرادی‌ست که طی اصلاحات اتحاد، مسئولیت‌هایش تغییر کرد. او حالا به عنوان رئیس منابع انسانی و توسعه سازمانی فعالیت می‌کند. ابراهیم نصیر در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به خدمات پزشکی، توسعه مهارت‌ها، پاداش‌ها، خدمات مشتریان و مهاجرت اشاره کرد.

در برنامه‌ی تازه‌ی ایرلاین اتحاد، وظایف عبدالخالق سعید (Abdul Khaliq Saeed) نیز تغییر کردند، وی هم‌اکنون مهندس ارشد تعمیرات و نگهداری مدیر مالی و خدمات پشتیبانی اتحاد است. از دیگر افرادی که نقشی اساسی در برنامه‌ی نوین هواپیمایی اتحاد دارند (Henning zur Hausen) است که در زمینه‌ی امور دولتی و بین‌المللی فعالیت می‌کند.

هواپیمای ایرلاین اتحاد

نمای داخلی هواپیمای ایرلاین اتحاد

هواپیمای ایرلاین اتحاد

هواپیمای ایرلاین اتحاد

منبع: ttnworldwide.com

زهرا میرزایی