راهنمای گردش در دو محله قدیمی و اروپایی نشین استانبول

4.2
از 8 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
راهنمای گردش در دو محله قدیمی و اروپایی نشین استانبول + تصاویر
13 تیر 1397 08:00
0

امروزه محله ی ارتدکس نشین فِنر و بالات در استانبول، به خاطر خانه های قدیمی و زیبا و قدیمی و کلیساهای خاص خود شناخته شده است. در سال های اخیر، این منطقه تبدیل به یک نقطه عطف برای کسب و کارهای جدید و جوان با فرصت های جدید شده است. اگر می خواهید یک روز به خیابانهای پر فراز و نشیب بالات و فنر بپردازید، قبل از آن، از نقاط مورد علاقه تان اطمینان حاصل نمایید.


کالج ارتدکس یونانی فانار Phanar Greek


این ساختمان زیبای تاریک یکی از مدارس ارتدوکس یونانی باقی مانده در شهر است که از ارتفاع زیاد به کل محله اشراف دارد. این مدرسه در سال 1454 تأسیس شد و فرزندان خانواده های برجسته یونانی و بلغاری امپراتوری عثمانی در آن تحصیل می کرده اند. امروزه، مدرسه، طبق قانون، برنامه درسی کامل ترکیه را اعمال می کند، اما همچنان برخی از موضوعات یونانی را نیز آموزش می دهد.


تور استانبول

کلیسای سنت جورج


یکی از مهمترین سازه های تاریخی Fener، کلیسای سنت جورج یا پدر کلیسای قسطنطنیه است این کلیسا یکی از کلیساهای ارتدوکس یونانی با رهبری روحانی مسیحیان ارتدوکس شرقی جهان است. از سال 1600 این کلیسا مکان مهمی است که یک شمع روشن می کند و آرزو می کنند، حتی اگر شما ارتدکس یونانی نیستید.


کلیسای سنت جورج ترکیه

 

کلیسای سنت استفان بلغاری Bulgarian St. Stephen


مطمئنا یکی از زیبا ترین کلیساهای استانبول، کلیسای سنت استفان بلغارستان است. نمای آن، از عناصر چدنی پیش ساخته، تزئینات غنی و سبک نئو گوتیک، ساخته شده و همه این ها کلیسا را با شکوه و شگفت انگیز جلوه می دهد.


کلیسای سنت استفان استانبول


مسجد یواز سلیم Yavuz Selim


این مسجد از امپراتوری قرن شانزدهم در بالای بالات قرار دارد و از منظر حیاط خود منظره شگفت انگیزی به سوی استانبول دارد. حیاط زیبای مسجد که به افتخار پدر سلطان سلیمان عثمانی نامگذاری شده است نمونه هایی زیبا از کاشی های بسیار قدیمی İznik را دارد.

 

تور استانبول


Cooklife Balat


این کافه متعلق به مجله Cooklife است که توسط Kinfolk طراحی شده است و واقعا نشان دهنده مضمون یک شعر الهام بخش به زبان اسکاندیناوی است. کافه بالات واقعا یک محل عالی برای نوشیدن یک قهوه تازه است، اگر برای صبحانه به این کافه می روید، حتما پنکیک خوشمزه اش را امتحان کنید.


محله اروپایی نشین استانبول

 

فورنو بالات Forno Balat


Balat Forno با استفاده از کاشی های رنگارنگ و اجاق بزرگ خود یکی از بهترین مکان های محله است تا خستگی خود را در کنید. حتما یک لیوان آب گوجه فرنگی و جعفری را در این رستوران امتحان کنید.

 

تور استانبول


Rag'n Roll Vintage


اگر شما در جستجوی یک فضای شگفت انگیز هستید، Rag'n Roll Vintage فضای مهمی برایتان می تواند محسوب شود. این مغازه که مملوء از لباس های رنگارنگ دهه 70 و 80، و همچنین لوازم جانبی مانند عینک آفتابی ، کیف و کفش، است شما را شگفت زده خواهد کرد. یک دوچرخه زیبا در خارج از این مغازه پارک شده است.

 

دیدنی های استانبول

 

دپارتمان قهوه


این مغازه قهوه هایی با کیفیت های مختلف از سراسر جهان می سازد. شما می توانید روی یک صندلی در خارج از این کافه بنشینید و قهوه بنوشید و افراد را تماشا کنید که در حال قدم زدن هستند.

 

تور استانبول

 

Agora Meyhanesi

 

این مکان از سال 1890 افتتاح شد، آگارا میانهی در میان میخانه های ترکی به دلیل حضور ارمنیان، ارتدکس های یونانی، ترکمن ها و آشپزان زازا بسیار محبوب است. به این ترتیب، انتخاب غذا در این فضا یک سفر کلاسیک چند قومیتی است.


تور استانبول


رستوران Balat Sahil


یکی دیگر از میخانه های محبوب ترکیه محله، Balat Sahil  است که فضای کلاسیکی دارد که با بطری های raki، عکس های قدیمی سیاه و سفید بر روی دیوارها و لوسترهای عتیقه ساخته شده است. در این میخانه پیاز و پرتقال پر شده را امتحان کنید و یک بطری بزرگ raki سفارش دهید.


محله اروپایی نشین استانبول


Çanak Mangalda Köfte


شما می توانید غذاهایی از بهترین رستوران های استانبول در این رستوران پیدا کنید که بسیار محبوب هستند. یکی دیگر از غذاهای ویژه در Çanak کوزه خوشمزه لوبیای پخته شده است، بنابراین توصیه می شود از این غذا و ماست ساخته شده از آب و شیر بوفالو و ترشی سبزیجات امتحان کنید.


تور استانبول

منبع : theculturetrip

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.