پاریس با رعایت فاصله اجتماعی رودخانه سن را به یک سینمای شناور تبدیل می‌کند

3.7
از 3 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
پاریس با رعایت فاصله اجتماعی رودخانه سن را به یک سینمای شناور تبدیل می‌کند! تصاویر
04 مرداد 1399 10:00
1

درحالی‌که برخی از شهرها پس از قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا به زندگی بازگشته‌اند، آن‌ها مجبور هستند تا با روش‌های ابتکاری ایمنی خود را حفظ کرده و هم به حالت عادی زندگی کنند. در پاریس، از رودخانه سن برای تفریح در فضای باز استفاده‌شده است. در روز ۱۸ ژوئیه، به‌عنوان بخشی از پلاژ پاریس سالانه (شهرداری پاریس با اجرای برنامۀ موسوم به ( Paris Plage) یا “پلاژ پاریس” از ۶ ژوئیه تا ۱ سپتامبر بخشی از ساحل رود سن را به پلاژ تبدیل می‌کند. تا آن دسته از شهروندان فرانسه به هر دلیلی قادر به مسافرت به سواحل دریا در داخل و خارج کشور نیستند بتوانند از این پلاژ مصنوعی استفاده کنند. در پلاژ پاریس امکان شنا در استخرهای کوچک وجود دارد و دوش‌های متعدد در طول پلاژ برپا خواهد بود.)، یک سینما شناور در رودخانه در باسین دو لا ویلت (Bassin de la Villette) برپا می‌شود.

پاریس برای تفریح با رعایت فاصله اجتماعی رودخانه سن را به یک سینمای شناور تبدیل می‌کند

Cinéma sur l'Eau (سینما روی آب) یک رویداد رایگان است که در فصل تابستان در پاریس افتتاح می‌شود. مشتاقان سینما از دیدن فیلم "حمام بزرگ (Le Grand Bain)" سال ۲۰۱۸ از داخل یکی از ۳۸ قایق برقی موجود در محل مراسم، لذت می‌برند. علاوه بر این، ۱۵۰ صندلي ساحلي نیز در اسکله سن قرار خواهند گرفت تا افراد بیشتری بتوانند از گذراندن  یک عصر در سینمای رو باز بهره‌مند شوند.

هر قایق ظرفیتی شش نفره دارد که این افراد دوست یا خانواده هستند، تا سلامتی هیچ‌کس به خطر نیفتد. شرکت‌کنندگان علاقه‌مند می‌توانند تا ماه جولای در قرعه‌کشی شرکت کنند تا یکجا دریکی از قایق‌ها برایشان رزرو شود. این رویداد توسط سالن‌ سینما زنجیره‌ای " m2 " و " هاگن‌داز (Häagen-Dazs)" امکان‌پذیر شد که بازگشایی مجدد سینماها بعد از تعطیلی به خاطر بیماری همه‌گیر را جشن می‌گیرند.

floating-cinema-paris-0.jpg

بینندگان علاوه بر فیلم "حمام بزرگ (Le Grand Bain)"، کمدی فرانسوی در مورد گروهی از مردان که تیم شنای موزون را شروع می‌کنند، یک داستان کورونا نیز خواهند دید. این فیلم کوتاه درباره بیماری کوید-۱۹ (COVID-19) در یک مسابقه با حمایت مالی M2 برنده شد.

 

منبع: mymodernmet.com

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.