هتل بین المللی قصر طلایی مشهد + تصاویر

4.5
از 11 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد + تصاویر
08 دی 1391 00:00
10

شرکت هتل بین المللی قصر طلایی درسال 1386 توسط بنیانگذار گروه هتلهای بین المللی قصر مرحوم محمود سزاوار به ثبت رسید. موضوع شرکت عبارتست از ساخت و تاسیس و نگهداری هتل و هتلداری و اداره امور آن و اقدام به هر نوع فعالیت بازرگانی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به موضوع شرکت مربوط باشد.مساحت کل عرصه پنج هزار مترمربع می باشد.مساحت و مشخصات بنا - ساختمانی 20 طبقه به مساحت کل 70000متر مربع در دو فاز می باشد. بسیاری از تورهای مشهد برای رفاه مسافران این هتل را انتخای می‌کنند.

فضاهای اقامتی:

در هتل قصر طلایی مشهد مجموعا 610 واحد که شامل 40 اتاق سینگل ، 170 اتاق دبل رویال ، 180 اتاق کانکت ، 100 سوئیت ، 60 آپارتمان رویال و 40 پرزیدنت روم ولوکس و 20 پرنسس روم پیش بینی شده است.اتاقها با امکان استقرار یک یا دو تخت اضافی برای نفر اضافه پیش بینی شده است. این موضوع بر اساس نیاز مسافرین همیشگی مشهد که عموما خانوادگی سفر می نمایند می باشد.

آپارتمانها در قالب آپارتمان رویال و لوکس طراحی و تجهیز شده است. در آپارتمانهای لوکس و رویال امکان اقامت برای 4 نفر و در آپارتمان های رویال امکانات رفاهی و فضای بیشتری در نظر گرفته شده است و در این واحدها امکانات کامل یک واحد اقامتی (مسکونی) پیش بینی شده است.سوئیت ها با امکانات خواب برای 4 نفر در امکان استقرار دو تخت اضافی طراحی شده است.

فضاهای ورزشی و تفریحی:

این بخش شامل فضاهایی ورزشی و تفریحی میباشد از جمله سالن ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدن سازی، سالن محل تفریح و بازی کودکان و بازیهای رایانه ای است. در طراحی این هتل فضایی پیش بینی شده است که مسافرین می توانند فرزند خردسال خود را به این محل سپرده و به زیارت و یا خرید بروند. در این قسمت با استفاده از مربیان توانمند اوقات فراغت این خردسالان با آموزش و بازیهای آموزنده غنی خواهد شد. ( دنیای کودکان)

فضاهای خدماتی:

در این قسمت فضاهایی از قبیل سالن جشنها، مرکز برگزاری همایشها و جلسات پیش بینی شده است وجود چنین فضاهایی باعث ایجاد تنوع در خدمات گردیده است همچنین هتل بین المللی قصر اولین هتل کشور میباشد که مجهز به سیستم ویدئو کنفرانس کشوری متصل گردیده است.

 تلفن رزرو هتل : 05118038

تلفن رزرور دفتر تهران : 22220035

2.jpg

12.jpg

16.jpg

18.jpg

2.jpg

25.jpg

28.jpg

3.jpg

32.jpg

6.jpg

8.jpg

9.jpg

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.