«شهر ارواح» مقصد جدید گردشگری هند

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
«شهر ارواح» مقصد جدید گردشگری هند
05 شهریور 1389 00:00
0

به گزارش ایسنا:

دولت هند برای جذب بیشتر گردشگر، «شهر ارواح» را به مقصد گردشگری تبدیل می‌کند.

در شرایطی که صنعت گردشگری هند در طی سال‌های اخیر رشد چشم‌گیری را تجربه کرده، دولت این کشور قصد دارد با معرفی مقاصد جدید گردشگری، گردشگران هند را افزایش دهند، در این راستا مسوولان ایالت راجستان هند قصد دارند تا با معرفی «شهر ارواح»، گردشگران این ایالت را افزایش دهند. به گزارش هیندو، «شهر ارواح» شهری تاریخی به نام بهانگاره است که در قرن 16 میلادی بنا شده و در حال حاضر در 80 کیلومتری شهری الوار ایالت راجستان قرار دارد. طبق گفته‌های مردم محلی، بهانگاره محل زندگی ارواح بوده و داستان‌های زیادی نیز درباره‌ی ارواح این شهر از مردم محل شنیده می‌شود.

این در شرایطی است که به همین دلیل دولت هند از مدت‌ها قبل، پروژه‌ی مرمت شهر بهانگاره را متوقف کرده است، چونکه هیچ مرمتگری حاضر به کار در این شهر نیست. دراین شرایط مسوولان ایالت راجستان به دنبال تبدیل کردن شهر بهانگاره به یک مقصد گردشگری هستند و در این راستا تبلیغات تلویزیونی و نصب تابلوهای معرفی شهر ارواح در نزدیکی این شهر آغاز شده است.

تلاشهای مسوولان صنعت گردشگری ایالت راجستان برای جذب گردشگر در شرایطی صورت می گیرد که این ایالت یکی از شش ایالتی است که میزبان بخش اعظم گردشگران درمانی هند هستند، هرچند که در دو ایالت این کشور، علاوه بر خدمات درمانی، یوگا و مراقبه نیز به گردشگران آموزش داده می‌شود و برای درمان، از طب سنتی هندوستان نیز استفاده می‌شود.

بخش اعظم گردشگران درمانی هندوستان از کشورهای آمریکا، کانادا، منطقه‌ی آمریکایی جنوبی، انگلستان، آلمان، فرانسه، سوئد، هلند، عربستان سعودی، کویت، امارات متحده عربی، عمان، اردن، مصر، استرالیا، نیوزلند، مالزی، سنگاپور، کره جنوبی و ژاپن هستند.

 

شهر ارواح

 

شهر ارواح

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.