مرز شیشه ای بین مرگ و هیجان ( ویدئو )

4.3
از 18 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
مرز شیشه ای بین مرگ و هیجان + ویدئو
20 مهر 1396 09:00
0

هیجان قدم برداشتن به روی پل های شیشه ای به اندازه ای زیاد است که کسی دلش نخواهد با ترک خوردن شیشه زیر پایش مواجه شود ، بخصوص وقتی در ارتفاع 1180 متری از سطح آب قرار گرفته باشد. اما این اتفاق برای افرادی که بروی راهروی شیشه ای کوه تایهانگ قدم برداشتند رخ داده است. در ویدیو خواهید دید گردشگران با این اتفاق چه برخوردی می کنند !

 

هرچند این واقعی نیست ! بلکه یک افکت است که برای هیجان بیشتر به روی پنل های این پل شیشه ای اعمال شده است. این افکت فقط با قدم گذاشتن و احساس وزن شخص فعال می شود. تیمی که این افکت را طراحی کرده است اطمینان داده که هیچ خطری بازدیدکنندگان این پل را تهدید نمی کند و علاوه بر اینکه بخاطر پریشانی ایجاد شده برای برخی از گردشگران از آنها عذرخواهی کرده است بلکه در سوی دیگر امیدوار است این افکت هیچان انگیز گردشگران بیشتری را به سوی این پل بکشاند. گردشگرانی که به دنبال هیجان بیشتری هستند و می خواهند هیجان شکسته شدن پل شیشه ای زیر پایشان را احساس کنند.

هرچند با وجود پل شیشه ای یونتای که در سال 2015 واقعا ترک خورد شاید هنوز تشخیص ترک خوردن واقعی از افکت سخت باشد ! برخی معتقدند باید در نقاطی که این افکت ها وجود دارد علامت هشدار زده شود تا گردشگرانی که مطلع نیستند خیلی نترسند و اگر نمی خواهند پای خود را روی این پنل ها نگذارند ، با اینکه این مساله کلی از هیجان این پل می کاهد ؟

نظر شما چیست ؟ آیا شما جرات دارید چنین هیجانی را تجربه کنید ؟

منبع : Lonelyplanet

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.