تبدیل غذای معمولی به خوراکی شاهانه

4.6
از 17 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
این غذاهای عجیب، واقعی هستند! +تصاویر
28 دی 1397 09:00
0

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از ظاهر غذای خود راضی نباشید و با خود فکر کنید که ای کاش غذای بهتر و زیباتری و یا حتی عجیب‌تری داشتم. حالا برای رفع مشکل دل زدگی از غذا، قوطی‌هایی در بازارهای کشورهای پیشرفته عرضه شده‌اند که به خوراکی‌ها رنگ و چهره‌ی جذاب و عجیبی می‌بخشند. این اسپری‌ها حاوی رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و آبی هستند و به کاربرانشان این امکان را می‌دهند تا غذای خود را پیش از میل کردن به رنگ دلخواهشان در بیاورند.

البته هرکسی مایل به خوردن غذای رنگ شده نیست اما باید بدانید که امروزه افراد بسیاری به رستوران‌های لوکس شهرهایی مانند نیویورک می‌روند تا غذاهایی با روکش طلا سفارش بدهند، غذاهایی که با ورقه‌های نازکی از طلا تزیین شده‌اند. اگر شما هم زندگی پرمشغله‌ای دارید و در جستجوی تغییری در شکل و شمایل غذاهایتان هستید، اسپری‌های طلایی و نقره‌ای می‌توانند حس جالبی را برایتان ایجاد کنند.

اسپری‌های رنگی با نام فود فینیش Food Finish یا تکمیل کننده‌ی غذاها فعلا در برخی فروشگاه‌های دنیا عرضه می‌گردند بنابراین اگر اهل ریسک کردن و تجربه‌های جدید هستید، این اسپری‌ها انتخاب جالبی برای شما خواهند بود.

اسپری‌های طلایی و نقره‌ای برای افرادی که دوست دارند طعم غذاهای تزیین شده با طلا را بچشند، مناسب است. برای مثال تصور کنید که یک هویج نقره‌ای برای عصرانه در انتظار شماست، درست همانند آنچه در رستوران‌های شیک و گران قیمت سرو می‌شود و یا توت فرنگی‌هایی دارید که برخلاف همیشه به رنگ آبی هستند و هرکسی که آنها را ببیند تعجب خواهد کرد.

روش استفاده از این اسپری‌ها به این صورت است که باید غذا کاملا آماده شود و در آخر اسپری روی مواد غذایی قرار بگیرد. بد نیست بدانید که ایده‌ی اسپری‌های رنگی و لوکس توسط یک شرکت آلمانی به نام The Deli Garage برای اولین‌بار مطرح شد و این کمپانی حالا محصولاتش را به صورت آنلاین نیز به فروش می‌رساند. مقامات این شرکت در رابطه با این محصول خود گفتند که ما دوست داریم محصولاتی را تولید کنیم که برای مشتریان سرگرم‌کننده باشند. ایده‌ی اسپری روی مواد غذایی ازجمله ایده‌هایی است که تصور می‌شود در آینده به صورت گسترده در سراسر دنیا عملی گردد.

نظر شما درباره‌ی اسپری‌های طلایی، نقرهای یا آبی بر روی مواد غذایی چیست؟ آیا علاقه‌مند به چشیدن طعم چنین اسپری‌هایی هستید؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

غذای معمولی خود را به یک خوراکی شاهانه تبدیل کنید

غذای معمولی خود را به یک خوراکی شاهانه تبدیل کنید

غذای معمولی خود را به یک خوراکی شاهانه تبدیل کنید

غذای معمولی خود را به یک خوراکی شاهانه تبدیل کنید

غذای معمولی خود را به یک خوراکی شاهانه تبدیل کنید

منبع: dailymail.co.uk

زهرا میرزایی