چطور پولمان را برای سفرهای بزرگ پس انداز کنیم ؟

4.5
از 8 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
چطور پولمان را برای سفرهای بزرگ پس انداز کنیم ؟
24 فروردین 1397 10:00
0

چطور پولمان را برای سفرهای بزرگ پس انداز کنیم ؟

بهار یکی از بهترین فصل ها برای سفر است. این سفر می تواند برای شناخت فرهنگ یا دیدن طبیعت باشد. به سریلانکا، آفتاب و ساحل آنجا فکر کنید یا حتی به بارسلونا و خیابان های فوق العاده ی آن در هوای بهاری یا به شانزلیزه با چتری رنگی و فروشگاه ها آن فکر کنید یا حتی دوچرخه سواری در خیابان های آمستردام را تصور کنید. شما برای تمام این لذت ها نیاز به پول دارد. در این مقاله سعی شده راه های برای پس انداز پولهایمان ارائه دهیم تا بتوانیم در این فصل بهترین سفرها را داشته باشیم.

 

اشتراکات تکراری را کنسل کنید

چطور پولمان را برای سفرهای بزرگ پس انداز کنیم ؟

 

اگر شما هم مانند من به همه چیز علاقه دارید و اشتراک آن را می خرید،  پس احتمالا ماهانه هزینه ای به عنوان «هزینه های شگفت انگیز» دارید که می تواند جزو اشتراکات تکراری باشد. البته برخی از این اشتراکات اساسی و حتی لازم است (مانند اشتراک تلویزیون های آن لاین) اما برخی از آنها غیر ضروری است و می تواند از سبد مصرفی ما حذف شود. از نسخه های رایگان این اشتراکات استفاده کنید (مانند مجلات آن لاین). برنامه Trubill را دانلود کنید. Trubill برنامه ی رایگان تلفن همراه است که به شما این امکان را می دهد  که تمامی اشتراکات شما را بررسی کند و هر چیز غیر ضروری را از داشبوردتان حذف کند.

 

ناهارتان رااز خانه  با خود ببرید.

چطور پولمان را برای سفرهای بزرگ پس انداز کنیم ؟

زمانی که به فکر پس انداز پول هاتان می افتید، تهیه ناهار خانگی توسط خودتان یکی از مهم ترین پیشنهادات است. در هر کجایی از  جهان  که باشید، اگر بخواهید غذا از بیرون تهیه کنید به طور میانگین باید 10 الی 15 دلار هزینه کنید و اگر هر روز غذا از بیرون تهیه کنید، ماهانه تقریبا 200 دلار باید بابت ناهارهایتان صرف کنید. بردن ناهار از خانه یکی از راحت ترین سبک های زندگی سات که می تواند به شما در پس انداز کردن پولهاتان و همچنین به سلامتی شما نیز کمک میکند.

 

یک حساب بانکی برای پس اندازتان تهیه کنید

چطور پولمان را برای سفرهای بزرگ پس انداز کنیم ؟

زمانی که برای یک سفر بزرگ پول جمع می کنید؛ بهترین راه این است که حساب بانکی برای آن باز کنید و پول های که صرفه جویی می کنید را در آن حساب قرار دهید و ابدا به این حساب بانکیتان فکر نکنید. می توانید حساب سرمایه گذاری کوتاه مدت باز کنید که امکان اضافه شدن سود نیز به آن وجود داشته باشد.

 

هواستان به بودجه ATM باشد

چطور پولمان را برای سفرهای بزرگ پس انداز کنیم ؟

«بودجه ATM» یک ترفند جالب برای پس انداز پولهاتان است. به این شکل که برای هر هفته ی خود یک بودجه نقد در نظر می گیرید و تمام هزینه ها آن هفته از این بودجه خرج می شود. تمامی کارتهای اعتباری خود را داخل خانه بگذارید به جز یکی از آنها که برای خریدهای ضروری همراهتان نگهدارید. با داشتن بودجه ATM به راحتی می توانید از هزینه ها و خریدهای بیهوده چشمپوشی کنید. حتی گاهی از این بودجه اضافه می آید که می توانید آن را به حساب پس اندازتان اضافه کنید.

 

خود را به چالش یک روز بدون هزینه دعوت کنید

چطور پولمان را برای سفرهای بزرگ پس انداز کنیم ؟

یکی از راه های دیگر برای پس انداز پول دعوت از خود به یک چالش هیجان انگیز است. در چالش «روزی بدون هزینه» شما تمام تلاشتان را می کنید که هیچ هزینه ای در آن روز نداشته باشید و پولی خرج نکنید. برای مثال پیاده سرکارمی روید. ناهارتان از خانه همراه خود می آورید یا به جای خرید کتاب به کافه ی در کتاب فروشی می روید و در آنجا از بخش کتاب خانه ی کتاب فروشی کتابهای رایگان را مطالعه می کنید (البته خرید کتاب یکی از خریدهای اساسی ست اما این پیشنهاد برای این روز خاص می باشد). این راه به شما کمک می کند که هزینه آن روز را به حساب پس انداز خود برگردانید. به سفرهای خود فکر کنید و با خوشحالی این چالش را بپذیرید.

 

هر چیزی که در سال قبل از آن استفاده نکردید را بفروشید.

چطور پولمان را برای سفرهای بزرگ پس انداز کنیم ؟

به اطرافتان نگاهی بیندازید. آیا پیراهنی دارید که برای مهمانی آخر سال خریده بودید و از آن استفاده نکردید، یا دوربینی که به فکر ارتقای آن هستید و نمی توانید از آن استفاده کنید؟ قاعده ی کلی در زندگی وجود دارد که اگر شما از وسیله یا آیتمی در سراسر سال استفاده نمیکنید مطمئنا به آن نیاز ندارید بنابراین آن را بفروشید و مبلغ بدست آمده را به حساب پس انداز خود وارد کنید.

 

منبع: theculturetrip

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.