نگاهی به استراحتگاه شگفت انگیز هواپیمایی اتحاد

4.4
از 8 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
نگاهی به استراحتگاه شگفت انگیز هواپیمایی اتحاد
28 فروردین 1396 09:00
0

اگر ندانید که به استراحتگاه یک هواپیمایی در فرودگاه وارد شده اید آن را با یک هتل 5 ستاره اشتباه می گیرید. در اینجا شما یک پیشخدمت شخصی خواهید داشت که هر لحظه شما را از کیفیت خدمات آگاه می کند به عنوان مثال به شما می گوید که روی صندلی نشسته اید که از همان چرمی تهیه شده که در اتومبیل های فراری استفاده می شود و پس از استقبال و پذیرایی های اولیه برای شما غذایی 5 بخشی سرو می کنند.

این خدمات از آن نوعی هستند که شما در هتل هایی همچون Claridge’s یا The Ritz انتظار دارید، اما اشتباه نکنید اینجا استراحتگاه و اسپای فرست کلاس اتحاد در فرودگاه بین المللی ابوظبی است.

نگاهی به استراحتگاه شگفت انگیز هواپیمایی اتحاد

نگاهی به استراحتگاه شگفت انگیز هواپیمایی اتحاد

نگاهی به استراحتگاه شگفت انگیز هواپیمایی اتحاد

این استراحتگاه که در ماه می سال گذشته افتتاح شد توسط تعداد کثیری از کارکنان آموزش دیده اداره می شود و دارای 16 فضای مختلف است که از آن جمله می توان به رستوران، اسپا، مرکز تناسب اندام، مکان استراحت مخصوص سیگاری ها و اتاق های تمدد اعصاب اشاره نمود.

در طراحی این استراحتگاه برخی از بهترین و لوکس ترین هتل ها و کلوب ها الهام بخش بوده اند. در کل هدف از ساخت چنین مکانی این است که به مشتریان خود قبل از پرواز، تجربه ای تراز اول ارائه دهد.

نگاهی به استراحتگاه شگفت انگیز هواپیمایی اتحاد

با قدم گذاشتن در این استراحتگاه احساسی مشابه پا گذاشتن به یکی از سفینه های فضایی استار ترک به شما دست می دهد. دکور و تزئینات این فضا مدرن بوده و به خصوص در اتاق های استراحت بسیار آینده نگر محسوب می شود. در این اتاق ها صفحه نمایش های رنگارنگی دیده می شود که به شما احساس بودن در کهکشانی دیگر را می دهد.

در عین حال تزئیات طلایی و چوبی یادآور منظر بیابانی امارات متحده عربی بوده و احساسی از کمال به فضا می دهند.

اگر شما جز مهمانان سوئیت های فرست کلاس که با نام سکونتگاه The Residence شناخته می شوند باشید، به یک استراحتگاه خصوصی هدایت می شوید. اینجا با شما به گونه ای سلطنتی رفتار می شود به عنوان مثال زمانی که درخواست آب می کنید شش گزینه ی مختلف به عنوان مثال آرام، درخشان، دمای اتاق، خنک، یخ و لیمو دریافت می کنید و با خود می گویید اگر تقاضای آب شیر کنید واکنش پیشخدمت چه خواهد بود!!

نگاهی به استراحتگاه شگفت انگیز هواپیمایی اتحاد

برای میان وعده ی قبل از پرواز شما می توانید از منوی غذا یا منوی تستی که توسط آشپزهای هتل کاخ امارات ابوظبی تهیه شده انتخاب کنید.

بدون شک دومی خیلی اشتهاآورتر به نظر می رسد که شامل پیش غذایی از حلزون زعفرانی و مغربیا (شبیه کوس کوس) می شود. دسر نیز از لایه های خمیری تشکیل شده که با خرما، هل و خامه بین آنها پر شده و به شکل اعجاب انگیزی خوش طعم است به گونه ای که اگر آداب اجتماعی مانع شما نمی شد کف ظرف خود را نیز پاک می کردید!

هنگام استراحت در این مکان شگفت انگیز اسپا را نیز از دست ندهید. البته اگر وقت کافی برای ماساژ داشته باشید می توانید با آرامش از آن لذت ببرید در غیر اینصورت با صورت نگران مهمانداری مواجه می شوید که می خواهد هر چه سریعتر شما را به گیت پروازتان برساند.

اگر آنقدر خوش شانس باشید که بتوانید از امکانات کابین فرست کلاس بهره مند شوید می توانید انتظار استانداردهای بالایی را در طول سفر خود داشته باشید.

کابین ها یا آپارتمانها دارای یک صندلی راحتی چرمی و نیمکتی جداگانه هستند که به یک تخت تبدیل می شود، همچنین در این کابین ها یک تلویزیون 24 اینچی ، لباس خواب راحتی و لوازم شخصی مورد نیاز شما قرار گرفته اند.



منبع : dailymail