با قایق تفریحی "جکی چان" سفر کنید

4.9
از 7 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
با قایق تفریحی "جکی چان" سفر کنید + تصاویر
04 آذر 1396 10:00
0

جکی چان را به خوبی می شناسیم ، هنرمند مشهور و محبوبی که حرکات رزمی او در فیلم ها چشم ها را خیره می کند. این مولتی میلیونر 63 ساله که اهل هنگ کنگ است حالا صاحب یکی از لوکس ترین قایق های بزرگ تفریحی جهان است. یک قایق 35 متری که توسط یک تولید کننده چینی به نام Ruiying Yachts طراحی و ساخته شده است. با لست سکند همراه باشید تا نگاهی به داخل قایق تفریحی یکی از مطرح ترین هنرپیشه های جهان داشته باشید.

قایق لوکس تفریحی جکی چان سه عرشه دارد ، به روی این عرشه ها جایگاهی برای نشستن هلیکوپتر در نظر گرفته شده است. این فایق لوکس یک سونا ، اتاقی برای کارائوکه ، یک سالن سینمایی ، جکوزی و سالن ورزشی دارد. اینطور که به نظر می رسد میهمانان این قایق در طول سفرشان همیشه سرگرم خواهند ماند.

تصاویری که از طراحی داخلی این قایق منتشر شده است نشان می دهد این قایق بزرگ تفریحی پر از آرامش و ریلکس شدن است. اتاق نشیمن آن فضای بسیار وسیعی دارد و با دیوارها و کفپوش های چوبی طراحی شده است. نورهای اتاق نیز طوری در نظر گرفته شده اند که بسیار ملایم و آرامش بخش باشند و فضا را از آنچه هست شیک تر جلوه دهد. همچنین برای اینکه نور طبیعی به داخل اتاق ها بتابد ، پنجره های وسیع برای آنها در نظر گرفته شده است. ‏

آشپزخانه این قایق نیز هر آنچه برای تهیه یک غذای خوشمزه نیاز است را در خود دارد. اما گویا همیشه هم قرار نیست هنرمندان مشهور به استراحت بپردازند چرا که یک اتاق مخصوص کنفرانس و ملاقات های رسمی نیز در نظر گرفته شده است. بروی سقف قایق تخت های مخصوص آفتاب گرفتن قرار گرفته است تا در طول سفر میهمانان این قایق از آفتاب نیز لذت ببرند. همچنین در صورت مساعد بودن هوا ، می توانند غذای خود را نیز بروی عرشه کشتی میل کنند.

اتاق خواب بزرگ این قایق لوکس تفریحی نیز علاوه بر تختخوابی راحت و آرامش بخش ، مبلمان اختصاصی برای نشستن و یک تلویزیون بزرگ صفحه تخت برای تماشای فیلم دارد.

قایق لوکس تفریحی جکی چان سرعتی برابر با 32 گره ( یکای سرعت دریایی برابر با 59 کیلومتر در ساعت ) دارد. این قایق طی مراسمی در شهر هولودائو ( Huludao ) در چین ، همراه با یک کلید طلایی نمادین ، به جکی چان تحویل داده شد. اما هنوز قیمت این قایق تفریحی جایی درز نکرده است اما با توجه به اینکه این شرکت تولید کنند دو قایق با این امکانات طراحی کرده است باید منتظر بمانیم تا ببینیم سوپراستار بعدی که یک قایق تفریحی لوکس را خریداری کند چه کسی خواهد بود.

با قایق تفریحی

با قایق تفریحی

با قایق تفریحی

با قایق تفریحی

با قایق تفریحی

با قایق تفریحی

با قایق تفریحی

با قایق تفریحی

با قایق تفریحی

با قایق تفریحی

با قایق تفریحی

 

منبع : Dailymail

ویدا نورمحمدیان
ویدا نورمحمدیان