با موزه جیمز باند در اتریش آشنا شوید ‏

4.7
از 3 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
اینجا می‌توانید با مامور 007 قرار ملاقات خصوصی بگذارید + تصاویر ‏
22 خرداد 1397 09:00
0

این روزها فیلم های پرهیجان سینمای هالیوود همانند جیمز باند ، مورد استقبال افراد زیادی قرار می گیرند به طوری که شاید خیلی ها بخواهند در دنیای سوپراستار فیلم قرار بگیرند تا شاید آن هیجان را به طور زنده تجربه کنند. از 12 جولای علاقه مندان به جیمز باند می توانند در موزه ای که در کوههای Gaislachkogl شهر سولدن اتریش به مامور 007 اختصاص یافته است قدم جای پای این شخصیت محبوب سینمایی بگذارند. این موزه که در ارتفاع 9800 فوتی در کنار یکی از محبوب ترین مکان ها برای تفریحات زمستانی قرار گرفته است طوری طراحی شده که همانند آشیانه پنهان جیمز باند باشد.

موزه جیمز باند در اتریش

در کنار این موزه ، ساختمان دیگری قرار گرفته است که به رستوران Ice Q اختصاص یافته است ، که در فیلم یک کلینیک پزشکی مخفی به شمار می رود که در داستان با نام کلینیک هافر معرفی می شود.  این موزه که عناصر 007 یا (007 Elements) نام دارد از طریق تله کابین قابل دسترسی است و لوکیشن های فیلم جیمز باند در دو فیلم سولدن و اسپکتر را به بیننده نشان می دهد. این موزه ، بازدیدکنندگان را در دنیای مامور 007 قرار می دهد و  همچنین به آنها نشان می دهد که دنیای این مامور پرآوازه چطور ساخته شده است.

موزه جیمزباند در اتریش

موزه جیمزباند اتریش

در حقیقت در موزه جیمز باند ، داستان ساخت فیلم های 007 به سبکی مدرن و درگیرکننده بازگو می شود. طرفداران جیمز باند در جای او قرار می گیرند و می توانند داستان های او را به شکلی فراموش نشدنی تجربه کنند. نورپردازی و سیستم پروجکشن های با کیفیتی که در این موزه قرار گرفته اند ، همه طوری طراحی شده اند تا این سفر برای علاقه مندان به این سری فیلم ها به یادماندنی باشد و آنها بتوانند در این موزه خودشان را به فضای موجود در فیلم نزدیک ببینند. این موزه اصلا قرار نیست یک موزه سنتی باشد بلکه در آن از تکنولوژی های پیشرفته و درگیرکننده استفاده شده تا تجربه ای متفاوت را برای بازدید کنندگانش رقم بزند.

موزه جیمز باند اتریش

موزه جیمز باند اتریش

موزه جیمزباند اتریش

منبع : dailymail

 
 
ویدا نورمحمدیان
ویدا نورمحمدیان