لست سکند 8 ساله شد + قرعه کشی آنلاین

4.5
از 78 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
قرعه کشی آنلاین سکه طلا
03 خرداد 1397 10:00
0

happy-8 (2).jpg

خرداد ماه برای اعضای تیم لست سکند ماه خاصی است، مخصوصا چهارم خرداد که سالروز تولد و افتتاح لست سکند است. در طول چند سال گذشته به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کردیم که این مهم تنها با اعتماد شما عزیزان به دست آمده است . جوایز متعددی زدر مسابقات مربوط به" سایت ها و اپلیکیشن های گردشگری" و عنوان "پربازدید ترین و بیشترین تعداد عضو مابین سایتهای گردشگری" برخی از این دستاوردها هستند.


هشت سال در کنار شما بوده ایم و قرار هست حالا حالا با هم باشیم. در سال پیش رو هدف اصلی این است که فعالیت کاربران در سایت به صورت سیستماتیک ارزیابی و بررسی شده و سیستم امتیاز دهی و کلاب مشتریان راه اندازی شود و با توجه به فعالیت کاربران در سایت و میزان خرید آنها از آژانسهای همکار ، آفرها و تخفیف های ویژه به آنها ارائه خواهد شد. همچنین نسخه بتای اپلیکیشن و وب سایت لست گرام منتشر شده و در حال تست و بررسی آنها هستیم. شما نیز میتوانید جهت مشاهده لست گرام اینجا کلیک کنید (اگر نمیدانید لست گرام چیست اینجا کلیک کنید)


همچنین به مناسبت هشتمین تولد لست سکند قرعه کشی اینستاگرام در صفحه لست سکند (https://instagram.com/lastsecondtours) برگزار خواهد شد . این قرعه کشی مشابه جشن تولد آنلاین لست سکند است و به 3 برنده خوش شانس (نفر اول تور 100% رایگان استانبول – نفر دوم تور 100% رایگان تفلیس – نفر سوم سکه تمام بهار آزادی) اهدا خواهد شد.

شرایط شرکت در قرعه کشی :

  1.  پیج اینستاگرام لست سکند (https://instagram.com/lastsecondtours) را فالو کنید. 
    @lastsecondtours
  2.    زیر پست مربوط به مسابقه (در اینستاگرام)، در هر کامنت یک نفر را منشن کنید .
  3.   دقت کنید که چنانچه می خواهید شانس برنده شدن شما در مسابقه بیشتر شود، باید تعداد افراد بیشتری را  (بیشتر از 3 نفر) منشن کنید و از منشن کردن افراد بیشتر در یک کامنت خود داری کنید. (مثلا 10 نفر در یک کامنت). 

    تمام! به همین سادگی. مدت زمان انجام مسابقه 72 ساعت خواهد بود. این مسابقه از ساعت 10 صبح روز 5 شنبه مورخ 3 خرداد آغاز شده و ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 6 خرداد به پایان می رسد. 

    جوایز مسابقه


این مسابقه 3 برنده به شرح زیر خواهد داشت .


زمان اعلام برندگان


برندگان مسابقه در روز دوشنبه، مورخ 7 خرداد 97 ساعت 17 مشخص و معرفی خواهند شد.

lastbirth2.png
 
چگونه میتوانید به لست سکند یاری برسانید؟


بزرگترین لطفی که شما عزیزان میتوانید انجام دهید این است که در مسابقات ما شرکت کنید . مسابقه سال 97 با بیش از 170 میلیون تومان جایزه در حال برگزاری است (جهت مشاهده اطلاعات مسابقه و جوایز اینجا کلیک کنید)


با نوشتن سفرنامه ، درج نقد و بررسی هتلها ، نقد و بررسی رستوران ها ، نقد و بررسی جاذبه های گردشگری و نقد و بررسی شهرها و آژانسها و همچنین ارسال ویدئوهای گردشگری و یا درج پست در لست گرام شما میتوایند بزرگترین کمک را به لست سکند و تمامی ایرانیان انجام دهید.


"درج پیامهای شما عزیزان و شرکت در نظرسنجی زیر این پست و شرکت در قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی باعث دلگرمی ماست "

با سپاس از تمامی شما عزیزان
تیم لست سکند

 

%%poll_id.8%%
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.