لست سکند 9 ساله شد!

4.5
از 14 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
برترین وب‌سایت حوزه گردشگری، 9 ساله شد!
03 خرداد 1398 08:00
0

به خرداد ماه رسیدیم، ماهی که لست‌ سکند درست در چهارمین روز از آن، متولد شده است. این ماه، همیشه برای اعضای لست‌ سکند، ماه به‌خصوصی بوده و امسال در کنار شما همراهان گرامی، نهمین سالروز تولد لست‌ سکند را جشن می‌گیریم.

لست سکند 9 ساله شد!

لست سکند 9 ساله شد!

در این نُه سال، دستاوردهای گوناگونی را به مدد اعتماد شما عزیزان همراه کسب کرده‌ایم که می‌توان به این بهانه، به چندی از آن‌ها اشاره کرد:


- همکاری با بیش از 200 آژانس مسافرتی از سراسر کشور
-  اهدای جایزه‌ی سفرنامه نویسی به 104 نفر از سفرنامه نویسان برتر کشور
- برگزاری مسابقه‌ی نقد و بررسی هتل‌ها در طول چند سال متوالی
- برگزاری مسابقه‌ی نقدو بررسی آژانس‌ها در طول چند سال متوالی
- برگزاری مسابقه‌ی نقد و بررسی شهرها، جاذبه‌های گردشگری و رستوران‌ها
- توسعه‌ی اپلیکیشن‌های موبایلی لست سکند (لست‌سکند و لست‌گرام)
- برگزاری همایش گردشگری کشور در دو سال 96 و 97

امروز مفتخریم تا بگوییم که سایت لست‌ سکند به لطف شما لست‌ سکندی‌های عزیز و نازنین توانسته است به جایگاه مهمی در عرصه‌ی گردشگری نائل آید. باید اضافه کنیم که انتخاب این سایت در سال‌های 94، 96 و 97 به عنوان برترین سایت حوزه گردشگری در جشنواره وب و موبایل ایران، فقط جزئی از افتخارات این مجموعه می باشد.

همچنین باید به اطلاع شما عزیزان برسانیم که توانسته‌ایم همان‌طور که سال پیش وعده داده بودیم، اپلیکشن لست‌گرام را به عنوان رسانه‌ی اجتماعی سفر و تفریح گسترش داده و بستری برای به اشتراک گذاشتن تجربه‌ی گردشگران، بازدیدکنندگان و اهالی سفر و تفریح فراهم کنیم، همچنین در این اپلیکیشن فضایی برای امتیازدهی و رتبه‌بندی خدمات و امکانات گردشگری و معرفی برترین‌های صنعت گردشگری و مهمان‌نوازی بر اساس نظر کاربران سایت‌ لست‌ سکند و لست‌گرام در نظر گرفته شده است. همچنین با ثبت اپلیکیشن لست گرام به عنوان محصول فرهنگی خلاق در حوزه‌ی گردشگری و میراث فرهنگی، مفتخر به دریافت مجوز شرکت خلاق در برنامه‌ی توسعه‌ی زیست بوم شرکت‌های خلاق و نوآور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران شده است.

امروزه با اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخش‌های مختلف توانسته‌ایم با داشتن بیش از 20 هزار نقد و بررسی و بیش از 1500 سفرنامه که توسط شما کاربران عزیز نوشته شده است، چراغ راهنمای افرادی باشیم که عزم سفر دارند و می توانند تمام اطلاعات خود را از خرید تور گرفته تا برنامه سفر در این سایت جستجو کنند. همچنین همانطوری که در همایش سال 97 وعده کرده بودیم، مدتی است که بخش تورهای ایرانگردی نیز در سایت افتتاح شده است و امسال در این بخش، برنامه‌ی ویژه‌ایی خواهیم داشت. قسمت برنامه سفر نیز بخش جدید دیگری در سایت است که می توانید بر اساس مقصد مورد نظرتان، برنامه سفری بر طبق تعداد روزهای سفرتان دریافت کنید، البته باید خاطر نشان کرد که این بخش رفته رفته تکمیل‌تر خواهد شد و امیدواریم که با مشارکت شما کاربران عزیز بتوانیم جامع‌ترین و دقیق‌ترین برنامه سفرها را در اختیارتان قرار دهیم.


بد نیست در انتها، لیست مختصری از برنامه‌های سال 98 را مرور کنیم، برنامه‌هایی که بی‌شک با همراهی شما اجرایی خواهند شد:

- توسعه‌ی اپلیکشن لست‌گرام به عنوان مرجعی مطمئن برای اشتراک تجربه، بررسی و مقایسه‌ی جاذبه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و مقاصد ایرانگردی و جهانگردی به زبان فارسی

- اضافه شدن بخش پرسش و پاسخ به سایت لست سکند و اپلیکشن لست‌گرام

- تولید پست و نقد و بررسی‌های ویدیویی توسط کاربران

- ایجاد ویدیوسنتر تخصصی گردشگری

- توسعه‌ی محتوای جذاب و کاربردی در شبکه‌های اجتماعی و مجله‌ی گردشگری لست‌سکند

- ایجاد رویدادها و کارگاه‌های آموزشی در راستای توسعه‌ی فرهنگ سفرنامه‌نویسی و تولید محتوا در گردشگری

- ارایه‌ی خدمات جدید آنلاین به پنل‌های آژانس‌های مسافرتی

- توسعه‌ی بخش ایرانگردی که شامل موارد زیر خواهد بود:

  • توسعه سایت لست‌سکند به عنوان وب‌سایت معتبر و قابل اعتماد مقایسه و بررسی تورهای ایرانگردی
  • ایجاد بخشی به نام برنامه سفر جهت برنامه‌ریزی شخصی برای سفرهای ایرانگردی یک و چند روزه
  • فروش آنلاین تورها و خدمات گردشگری ایرانگردی و جهانگردی
    و. . . . . 

 

امیدواریم امسال هم با همراهی‌تان ما را دلگرم کرده و در جهت پیشرفت ارایه‌ی هرچه بهتر خدمات، یاری‌مان کنید.

 

با سپاس از تمامی شما عزیزان
تیم لست سکند

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.