زندگی در فرودگاه چطور خواهد بود !؟

4.7
از 3 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
زندگی در فرودگاه چطور خواهد بود !؟
10 مهر 1396 15:20
0

با طراحی زیبا به سبک اسکاندیناوی  ، امکانات مدرن و تردد بیش از 17 میلیون مسافر در سال ، فرودگاه هلسینکی بدون شک یکی از برترین فرودگاههای جهان است . برای نشان دادن این برتری قرار است یک هنرپیشه چینی  آزمایشی روی این فرودگاه انجام دهد ، او باید سی روز در یک کابین کوچک داخل این فرودگاه زندگی کند.

زندگی در فرودگاه چطور خواهد بود !؟

این پروژه که Life in Hel نام دارد از 10 اکتبر آغاز خواهد شد و تا 8 نوامبر ادامه خواهد داشت و هدف اینست که ثابت شود فرودگاه هلسینکی یک فرودگاه بین المللی زبده و برتر است. در حقیقت ایده این پروژه از فیلم تام هنکس با نام " ترمینال " که در سال 2004 ساخته شد و فیلم پرطرفدار جیم کری در سال 1998 با نام " نمایش ترومن " گرفته شده است. حالا نوبت به نمایش رایان ژو (Ryan Zhu ) چینی رسیده است. او باید یک ماه در این فرودگاه بخوابد ، غذا بخورد و خودش را سرگرم کند. البته این چالش برای او جوایزی نیز در بر خواهد داشت و او می تواند هر زمانی که دلش خواست به خانه اش باز گردد اما اگر بتواند کل ماه را در فرودگاه دوام بیاورد یک سفر رایگان به لپ لند ( Lapland ) دریافت خواهد کرد.

زندگی در فرودگاه چطور خواهد بود !؟

زندگی در فرودگاه چطور خواهد بود !؟

مدیر بازاریابی و ارتباطات شرکت فیناویا ، که اسپانسر این کمپین تبلیغاتی هستند معتقد است این کار هم برای رایان ژو تجربه ای متفاوت خواهد بود هم نتیجه و فیدبک آن برای این شرکت ارزش بسیار بالایی خواهد داشت ، علاوه بر این او می تواند به آنها کمک کند تا سرویس خود را در این فرودگاه بهتر کنند تا بتوان گفت فرودگاه هلسینکی مانند خانه شماست.

روزانه نتیجه اقامت این هنرپیشه چینی در فرودگاه هلسینکی در شبکه های اجتماعی با هشتگ #LifeInHel منتشر خواهد شد. این کمپین علاوه بر اینکه فرودگاه هلسینکی را بر سر زبانها می اندازد بلکه باعث می شود کشور فنلاند نیز بعنوان یک مقصد مهم گردشگری در جهان مطرح شود. فنلاند در سالهای اخیر شهرت بسیاری در زمینه گردشگری کسب کرده است و توانسته خود را در لیست برترین مقاصد گردشگری سال 2017 سایت Lonelyplanet قرار دهد.

منبع : lonelyplanet

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.