هتل لانگ بیچ، آلانیا (Long Beach Resosrt & Spa)

4.6
از 98 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
با امکانات‌ترین و جذاب‌ترین هتل در ترکیه
14 اسفند 1399 09:00
85

هتل 5 ستاره مجلل لانگ بیچ ریزورت، یکی از بهترین‌ هتل‌های شهر توریستی آلانیا به حساب می‌آید و انتخاب اول بسیاری از مسافران تور آلانیا است. این هتل لوکس و بزرگ، بیش از 700 اتاق و ویلا دارد که در کنار صدها نوع امکانات تفریحی برای هر سلیقه و سنی، می‌تواند انتخاب مناسبی محسوب شود. در ادامه مطلب، علاوه بر امکانات هتل لانگ بیچ آلانیا، به سایر موارد مرتبط، مانند اتاق، امکانات هتل و رستوران اشاره‌ می‌کنیم.

موقعیت هتل لانگ بیچ ریزوت آلانیا

هتل لانگ بیچ  نزدیک ساحل دریای مدیترانه واقع شده است و 90 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی آنتالیا و 60 کیلومتر با فرودگاه قاضی پاشای آلانیا فاصله دارد.

 

هتل های آلانیا 

امکانات و سرگرمی‌های هتل لانگ بیچ ریزوت آلانیا

در این هتل وسیع که مجموعا یک مساحت 100.000 متر مربعی را در می‌گیرد، امکانات مختلف بسیار جذابی قرار گرفته است. از امکاناتی که در اتاق‌ و سایر اقامتگاه‌های هتل لانگ بیچ ریزورت وجود دارد، می‌توان به:

  • اینترنت رایگان، گاو صندق دیجیتالی، مینی‌بار، تلویزیون بزرگ، سیستم تهویه هوا، سشوار و تلفن اشاره کرد.

سایر امکاناتی که به طور عمومی در هتل وجود دارد و مهمانان می‌توانند به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه‌های اضافی از آن‌ها استفاده کنند، شامل موارد زیر می‌شود:

  • در لانگ بیچ برای کسانی که عاشق ورزش هستند، باشگاه ژیمناستیک، بدنسازی و زمین‌های تنیس، ‌تیراندازی، بسکتبال، والیبال ساحلی، پینگ پونگ، دارت و ... در نظر گرفته شده است.
  • آن دست از مهمانانی که خواهان تخلیه انرژی خود هستند، می‌توانند در ورزش‌های همگانی، برنامه های شبانه مختلف همراه با موسیقی زنده، پارک ماجراجویی (شامل تجهیزاتی مانند زیپ لاین) شرکت کنند.
  • سالن game room که در آن بیلیارد، بولینگ، سینما 7 بعدی و بازی‌های ویدئویی قرار داده شده نیز از دیگر امکانات این هتل است که ورودیه آن هزینه جداگانه دارد.
  • استخرهای روباز، سرپوشیده و پارک‌های آبی متعددی هم در این هتل ساخته شده است که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد و هم برای بزرگسالان و هم کودکان، ساخته شده است.
  • سالن اسپا و زیبایی این هتل نیز طیف کاملی از خدمات مانند ماساژ تراپی و سونا، حمام ترکی را دربرمی‌گیرد.

باشگاه هتل لانگ بیچ

سالن اسپا هتل لانگ بیچ
سالن اسپا
حمام ترکی هتل لانگ بیچ آلانیا
حمام ترکی

 اتاق بازی هتل لانگ بیچ آلانیا

 

هتل لانگ بیچ ریزوت، تجربه‌ای فراموش نشدنی برای کودکان می‌آفریند

هتل لانگ بیچِ آلانیا برای هر شخص و هر سنی، تفریحات متنوعی را ارائه داده است و از این جهت، هتلی ایده‌آل برای زوجین، افرادی که به صورت خانوادگی سفر می‌کنند و افرادی که کودک به همراه دارند، شناخته می‌شود. مهم‌ترین امکانات تفریحی که برای کودکان در نظر گرفته شده است شامل:

  • لانگی کلاب (longie club): لانگی کلاب، یک شهر بازی جذاب است. جایی که اگر کودکان واردش شوند به راحتی آن را ترک نخواهند کرد. در لانگی کلاب کودکان با اجراهای کمدی، اسباب بازی‌های مختلف و حتی اجراهای گروهی که با نظارت مربی انجام می‌شود، حسابی سرگرم‌ خواهند شد. این کلاب رایگان برای کودکان 4 تا 12 سال بوده و از ساعت 10:00 تا 12:30 و 14:30 تا 17:00 دایر است.
  • پارک آبی کودکان: همانطور که اشاره شد، پارک آبی لانگ بیچ ریزوت، یکی از جذاب‌ترین‌ترین بخش‌های هتل برای بزرگسالان است، اما شاید این پارک آبی برای کودکان مناسب نباشد. اینجاست که می‌توانید با خیالی آسوده، فرزندانتان را در پارک آبی که متناسب با سن و جثه آن‌ها طراحی شده است، بفرستید. این پارک آبی با نام پارک سرسره‌ای (slide park) شناخته می‌شود.

این دو مورد از مهم‌ترین امکانات تفریحی لانگ بیچ ریزوت آلانیا برای کودکان به شمار می‌رفتند؛ اما باید بدانید این تمام ماجرا نیست. در این هتل همچنین 4 استخر کودک با عمق‌های مختلف ایجاد شده است که والدین نیز امکان وارد شدن به آن را خواهند داشت. رستوران ویژه کودکان که فضای شاد و مناسب با سنشان دارد، شهربازی دیگری که در آن تجهیزاتی چون چرخ‌وفلک، کارتینگ‌های برقی قرار گرفته یا حتی پونی سواری (نژادی از اسب‌های کوتاه قامت) نیز در تفریحات آن گنجانده شده است.

 

پارک آبی آلانیا
پارک آبی کودکان
پارک آبی  هتل لانگ بیچ آلانیا
پارک آبی کودکان
لانگی کلاب کودکان آلانیا
لانگی کلاب کودکان
مینی کلاب کودکان
مینی کلاب کودکان
پونی سواری

پونی سواری

 

رستوران هتل لانگ بیچ ریزوت آلانیا

هتل بزرگ لانگ بیچ، دارای سه رستوران اصلی با نام‌های هارمونی، حیات و ویلا است که هر کدام در موقعیت‌های مختلفی از هتل قرار گرفته‌اند. به غیر از این سه رستوران، 6 رستوران ala carte دیگر نیز وجود دارد که شامل رستوران‌های فرانسوی، دریایی، ایتالیایی و ... می‌شود. البته غیر از این 9 رستوران، 2 شیرینی‌فروشی با دکوراسیون جذاب، 3 اسنک بار و 14 بار در لوکیشن‌های مختلف هتل ساخته شده‌ است که معروف‌ترین Terrace Bar نام دارد.

 

رستوران ایتالیایی هتل لانگ بیچ ریزوت آلانیا
رستوران ایتالیایی
رستوران دریایی
رستوران دریایی
رستوران هارمونی آلانیا
رستوران هارمونی
رستوران ویلا هتل آلانیا
رستوران ویلا
رستوران کودکان
رستوران کودکان

اقامتگاه‌های هتل لانگ بیچ ریزوت آلانیا

مهمانان با توجه به سلیقه و علایق خود می‌توانند در ویلا و کلبه‌های هتل لانگ بیچ، اتاق‌ها یا ریزوت‌های هتل لانگ بیچ، اقامت داشته باشند که انتخاب هر کدام از این اقامتگاه‌ها به یک تجربه متفاوت می‌تواند ختم شود.  

اتاق هتل لانگ بیچ ریزوت آلانیا

در ابتدای متن اشاره شد که به این هتل، لانگ بیچ هارمونی نیز گفته می‌‎شود که دلیل اصلی آن، ساختمان‌های مواجی هستند که همانند یک هارمونی در موازات هم قرار گرفته‌‎اند. بنابراین، می‌توان گفت اتاق‌های اصلی این هتل در لانگ بیچ هارمونی ساخته شده‌ است. 

ویلا و کلبه‌های هتل لانگ بیچ ریزوت آلانیا

این ویلاها برای کسانی است که تعطیلات متفاوت‌تری را دور از ریزورت و ساختمان اصلی هتل می‌خواهند تجربه کنند. ویلا و کلبه‌های‌ هتل لانگ بیچ رستوران، استخر و بار مخصوص خود را دارد. طوری که مهمانان می‌توانند روز خود را با پرش در استخرشان شروع کرده و به دور از هیاهوی قالب در هتل هارمونی، کنار عزیزان خود اوقات آرامی را سپری کنند. کلبه‌ها در واقع اقامتگاه‌های چوبی هستند که میان نخل‌ و گیاهان ساخته شده‌اند. کلبه‌ها یا chalet تنها اقامتگاهایی در هتل لانگ بیچ هستند که با چوب ساخته شده‌اند و دکوراسیون فوق‌العاده زیبایی دارند. اطلاعات بیشتر از ویلا و کلبه‌های این ریزوت را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید.

 

ویلای Swim Up
ویلای Swim Up با متراژ 20 متر مربع
هتل های آلانیا
ویلای Suit 1.k با متراژ 40 متر مربع
هتل های آلانیا
ویلای Suit 2.k با متراژ 56 متر مربع
هتل های آلانیا

ویلای Chalet Wing با متراژ 43 متر مربع

لانگ بیچ آنالیا
نمای داخلی کلبه

 

هتل لانگ بیچ بدون شک یکی از هتل‌هایی‌ست که به شدت توصیه می‌شود. وسعت، امکانات متعدد و اتاق‌های متنوعش آن را نسبت به سایر هتل‌های آلانیا متمایز می‌کند. همچنین نظرات مثبت بسیاری از این هتل در سایت‌های معتبری چون Booking و  tripadviser به اشتراک گذاشته شده است که رضایت مهمانان از سپری کردن اوقات خود در این هتل نشان می‌دهد. بنابراین اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، حتما نگاهی به تورهای هتل لانگ بیچ ریزورت  داشته باشید.

 

هتل های آلانیا

 

منبع: longbeach

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.