قرعه کشی تور رایگان آنتالیا هتل IC Green Palace

4.3
از 6 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
17 اسفند 1392 00:00
65

بعد از مدتها وقفه با آفر نوروزی در خدمت شما دوستان هستیم، آژانس لاچین سیر برای چهارمین بار اسپانسرینگ قرعه کشی ها را بر عهده گرفته است واینبار با آفر استثنایی تور رایگان آنتالیا هتل IC Green Palace (ویژه 1 نفر) با پرواز مستقیم (Free Birds)به فرودگاه آنتالیا در خدمت شما عزیزان هستیم.

با توجه به اینکه لاچین سیر اقدام به چارتر هتل 5 ستاره IC Green Palace و پروازهای Free Birds در مسیر آنتالیا ویژه نوروز 93 نموده است این آفر را جهت معرفی هرچه بهتر خدمات خود به کاربران وب سایت لست سکند ارائه داده است. نفر برنده میتواند از این آفر در هفته دوم نوروز استفاده نماید. ارزش ریالی این جایزه معادل 29/900/000 ریال میباشد.


معرفی هتل IC Green Palace

در آوریل سال 2003 به مساحت 93000 متر مربع ساخته شد و متعلق به هتل های زنجیره ای IC می باشد . این هتل در منطقه کندو در 25 کیلومتری مرکز آنتالیا و در 15 کیلومتری فرودگاه واقع شده است . معماری هتل به سبک کشور بالی با درختان همیشه سبز کاج و نخل می باشد و دریای مدیترانه با چشم انداز زمردی و آسمان آبی هتل را احاطه کرده است .

هتل IC Green Palace همراه با بار و رستوران های مختلف ، امکانات بی شمار تفریحی و ورزشی ، امکان برگزاری جلسات و مهمانی ها محل اقامت مجللی برای مسافران بوده و بهترین انتخاب جهت استراحت و گذراندن اوقات فراغت می باشد .

کودکان نیز در این هتل فراموش نشده اند . IC Green Palace مجهز به اتاق و زمین بازی کودکان ، مرکز آموزش و سینما ، استخر و سرسره آبی می باشد . همچنین هتل فوق دارای مرکز زیبایی و Spa همراه با حمام ترکی و ماساژ بوده که در این مکان می توان به آرامش بدون ، روح و فکر رسید .

 هتل آی سی گرین پالاس- IC green Palace , آنتالیا

 هتل آی سی گرین پالاس- IC green Palace , آنتالیا

379 اتاق استاندارد 26 متر مربع
29 اتاق خانوادگی 52 متر مربع با 2 حمام
5 اتاق ویژه معلولین 33 متر مربع
1 سوئیت کودکان 52 متر مربع با 2 اتاق خواب
12 سوئیت معمولی 33 متر مربع با 1 اتاق خواب
2 سوئیت ویژه 131 متر مربع با 2 اتاق خواب ، حمام و جکوزی
1 سوئیت بسیار ویژه 213 متر مربع ، واقع در طبقه بالای هتل ( Sea View ) 2 اتاق خواب + اتاق خدمتکار

تمام اتاق ها مبله و دارای تراس هستند و مجهز به به فرش ، مینی بار ، تلویزیون LCD ( کانال های ماهواره و موزیک ) ، تلفن جهت تماس داخلی و بین المللی ، حمام ، سشوار ، دستشویی ، سیستم تهویه هوای مرکزی ( سرمایشی و گرمایشی ) ، گاوصندوق ، حوله ، دمپایی می باشند و اتاق ها بصورت روزانه تمیز می شوند .

 هتل آی سی گرین پالاس- IC green Palace , آنتالیا


این هتل برنده جایزه کیفیت وب سایت TripAdvisor در سال 2013 شده است و بر اساس 573 نقد و بررسی انجام شده توسط کاربران وب سایت فوق 84% کاربران اقامت در این هتل را توصیه کرده اند. جهت مشاهده امتیازات هتل بر روی عکس زیر کلیک کنید.

 هتل آی سی گرین پالاس- IC green Palace , آنتالیا

جهت مشاهده عکسهای بیشتر از این هتل و همچنین ویدئوی معرفی آن اینجا کلیک کنید


مشخصات تور :

* تور فوق فقط در هفته دوم نوروز ویژه ( 1 نفر) و به صورت 100% رایگان ارائه شده است.
* برنده فقط میتواند در هتل IC Green Palace اقامت داشته باشد و امکان تعویض تاریخ یا هتل و انتقال به غیر وجود ندارد.
* نفر برنده میبایست حداقل یک نفر را بعنوان همراه به آژانس معرفی نماید که شخص دوم هزینه خود را به صورت کامل پرداخت نماید .
* تور به صورت 6 شب و 7 روز برگزار میشود.
* هتل تور فوق IC Green Palace میباشد.
* مدارک لازم جهت ثبت نام : اسکن رنگی پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار .


خواهشمندیم چنانچه شرایط استفاده از تور فوق را ندارید در قرعه کشی نام نویسی ننمایید.


شرایط استفاده :

* میتوانید برای هر کدام از اعضای خانواده به صورت جداگانه ثبت نام داشته باشید به شرطی که شخص مورد نظر دارای پاسپورت معتبر باشید و شماره پاسپورت را هنگام ثبت نام میبایست در فرم وارد نمایید.
* شخص برنده شده امکان جایگزینی فرد یا افراد دیگری به جای خود نخواهد داشت .
* هر شخص تنها مجاز به یک ثبت نام میباشد و در صورت مشاهده تخلف نام شخص مذبور از لیست قرعه کشی حذف میگردد .
* تعداد برندگان در مجموع 1 نفر میباشد .
* زمان شرکت در قرعه کشی از تاریخ 17 اسفند 1392 "ساعت 13" الی 21 اسفند 1392 "ساعت 24" میباشد(غیر قابل تمدید).
* نفر برنده هیچ هزینه ای بابت استفاده از تور پرداخت نخواهد کرد اما همراه وی میبایست با توجه به جدول زیر و بعنوان همراه تور را خریداری نماید.
* قرعه کشی در تاریخ 22 اسفند ماه انجام خواهد گرفت و لیست برندگان از طریق وب سایت راس ساعت 12 ظهر منتشر خواهد گردید.
* برنده میبایست تا ساعت 16 روز 24 اسفند نسبت به ثبت نام قطعی و ارسال مدارک اقدام نمایند . در غیر اینصورت وب سایت لست سکند و آژانس لاچین سیر هیچ گونه تعهدی نسبت به برنده نخواهند داشت.
* به همراه اعلام نام برنده ، اسامی 2 نفر بعنوان جایگزین نیز معرفی خواهد گردید .
* در هنگام ثبت نام میبایست شماره پاسپورت و تاریخ اعتبار آنرا وارد نمایید تا ما مطمئن باشیم که شخص برنده پاسپورت معتبر دارد تا از امکان احتمالی سوخت شدن امکان استفاده از این قرعه کشی جلوگیری گردد.

خواهشمندیم قبل از ثبت نام تمامی شرایط را بسنجید و در صورتیکه قصد استفاده از آفر فوق را دارید در قرعه کشی شرکت نمایید در غیر اینصورت شانس دیگران را کاهش ندهید. همچنین گذرنامه های خود را کنترل نمایید که دارای حداقل 7 ماه اعتبار باشند.


شرکت نمودن شما در قرعه کشی به این معنی است که تمامی شرایط فوق را ملاحظه کرده اید و تمامی آنها را قبول داشته اید.


نکته بسیار مهم :

بلافاصله بعد از قرعه کشی و مشخص شدن برنده، ایمیلی به آدرس درج شده در فرم قرعه کشی ارسال خواهیم نمود . شخص برنده طی 4 ساعت میبایست تاییدیه خود را مبنی بر استفاده از تور فوق به ما (و تنها از طریق ایمیل) اعلام نماید تا ما مطمئن شویم که آفر فوق سوخت نخواهد شد . بعد از آن شما تا ساعت 16 تاریخ 25 اسفند فرصت خواهید داشت مدارک لازم (اسکن رنگی پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار و مابقی مبلغ جهت استفاده نفر دوم) را برای آژانس ارسال فرمایید. در غیر اینصورت نفرات جایگزین به جای شما به آژانس لاچین سیر معرفی خواهند گردید.


همچنین لاچین سیر به تمامی کاربران لست سکند تخفیف 200/000 تومان ویژه پکیج تور آنتالیا هتل IC Green Palace ارائه نموده است و این تخفیف را به مدت 1 هفته دیگر تمدید نموده است.

 آفر تور بدروم / لاچین سیر



[lott]12[/lott]
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.