قرعه کشی میان اعضاء فعال سایت : تور استانبول

4
از 1 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
17 دی 1391 00:00
0

سلام خدمت تمامی عزیزان. طی مدت زمان کوتاهی که بخش تالارهای گفتمان سایت راه اندازی شده است، نکات بسیار مثبت زیادی از دل این بخش برای ما پدیدار گشته که مهمترین آنها آشنایی به تعدادی از کاربران "عاشق سفر" و مشتاق به "فعالیت و به اشتراک گذاری دانششان است" به همین جهت برای انگیزه بخشیدن به این دوستان و همچنین دوستانی که نیاز به محرکی جهت فعالیت در قسمت های مختلف سایت دارند، تصمیم گرفتیم تا هر چند از گاهی با انجام قرعه کشی هایی که اسپانسرین آنها از میان شرکای تجاری ما (شامل آژانس های مسافرتی و هتل ها ) انتخاب خواهند شد دل این دسته از عزیزان را شاد و آنها را ترغیب به انجام فعالیت بیشتر نماییم.

البته به غیر از دوستان فعال در تالار گفتمان دسته دیگری از دوستان نیز هستند که زحمات بسیار زیادی برای قسمت سفرنامه ها کشیده اند اما زحمات آنها بی پاسخ مانده است. بنابر این قصد داریم در اولین دوره قرعه کشی از میان افراد فعال و برتر تالارهای گفتمان و همچنین دوستانی که در مسابقه سفرنامه نویسی سال 1391 شرکت نموده بودند به قید قرعه و با اسپانسری آژانس ژوان شن سفید یک تور استانبول (قابل استفاده برای دو نفر) اهدا نماییم.

جهت مشاهده لیست اعضا فعال و برتر تالارهای گفتمان اینجا کلیک نمایید. به امید اینکه در سری بعدی این قرعه کشی ها نام شما دوست عزیز نیز در این میان باشد.

چنانچه شما دوست عزیز جزء هیچ کدام از دسته های بالا نیستید ناراحت نباشید، میتوانید با عضویت در تالارهای گفتمان و فعالیت و یاری رساندن به دیگر کاربران شانس خود را در قرعه کشی های آینده ما بیازمایید. مطمئن باشید این سری از قرعه کشی ها ادامه خواهند داشت. جهت عضویت در تالارهای گفتمان اینجا کلیک کنید.

جایزه برنده

تور استانبول شامل خدمات:

* اقامت در هتل 3 ستاره به ارزش 1100000 تومان
* مدت اقامت 3 شب
* ویژه 2 نفر در اتاق 2 تخته
* پرواز رفت و برگشت از تهران
* قابل استفاده تا 25 اسفند به غیر از ایام تعطیلات رسمی که قیمت تورها افزایش میابد.

نکته مهم : استفاده از هتل های با درجه و ستاره بالاتر با پرداخت مابه التفاوت امکان پذیر است.

با تشکر از همکاری تمامی شما دوستان و عزیزان

جهت مشاهده لیست تورهای آژانس ژوان شن سفید کلیک کنید

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.