بزرگ ترین همایش کره ی شمالی در سال 2018 برگزار می شود

4.5
از 2 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بزرگترین همایش جهان در کره شمالی برگزار می شود
18 فروردین 1397 15:00
0

برگزاری یکی از بزرگ ترین و جالب ترین جشن های ملی در کره شمالی پس از چند سال توقف در سال 2018 مجددا از سر گرفته خواهد شد. جشنواره ملی، یکی از بزرگ ترین رویدادهای سالانه ی کره ی شمالی است که از سال 2013 به دلایل نامعلوم اجرا و برگزاری آن متوقف شده بود. این جشنواره ی هنری و ورزشی که در کتاب رکورد های گینس به عنوان بزرگترین نمایش رقص باله و حرکات آکروباتیک به ثبت رسیده، از سال 2007 آغاز به کار کرد و تا سال 2013 نیز در تاریخ مقرر سالیانه برگزار می شده است.  آژانس گردشگری کوریو (Koryo) که معتبرترین برگزارکننده ی تورهای گردشگری به مقصد کره ی شمالی است، در تاریخ 16 مارس سال جاری اعلام کرد که با رفع موانع، این جشنواره امسال در کره شمالی برگزار خواهد شد.

بزرگ ترین همایش کره ی شمالی در سال 2018 برگزار می شود

نماینده این آژانس در یک گفتگوی مطبوعاتی اعلام کرد که بر اساس اخبار موثق از داخل دولت جمهوری خلق کره، مطلع شده اند برگزاری جشنواره ملی کره شمالی از سال 2018 مجدداً آغاز خواهد شد، البته جزئیات این خبر هنوز مشخص نیست. بر طبق این گزارش مطبوعاتی، 9 سپتامبر 2018 که مقارن  است با هفتادمین سالگرد تأسیس جمهوری دموکراتیک خلق کره (کره ی شمالی)، به عنوان تاریخ برگزاری این همایش در نظر گرفته خواهد شد. اگرچه جزئیات این رویداد هنوز مورد تأیید قرار نگرفته اما مؤسسه ی گردشگری کوریو اعلام کرده که "بر اساس منابع خبری موثق در پیونگ یانگ" این بازی ها در سال جاری به طور قطع برگزار خواهند شد.

منبع : lonelyplanet

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.