هتل ملاس لارا، آنتالیا (Melas Lara Hotel)

4.4
از 36 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
هتل ملاس لارا، آنتالیا آماده ارائه سرویس به ایرانیان در نوروز
22 اسفند 1399 09:00
11

در نزدیکی سواحل دریای مدیترانه هتل 5 ستاره با خدمات All Inclusive ملاس لارا در سال 2009 ساخته شد. این هتل همانطور که از نامش پیداست، توسط کمپانی  هتلداری ملاس در منطقه توریستی و زیبای لارا ساخته شده است. ملاس لارا  لوکس‌ترین هتل آنتالیا نیست اما با توجه به موقعیت جذاب، ساحل اختصاصی و امکانات عمومی و تفریحی بسیار مناسب، از دیدگاه سایت تریپ ادوایزر به عنوان سی و چهارمین هتل برتر این شهر شناخته می‌شود. همچنین با توجه به All Inclusive  بودن ملاس لارا، این هتل از ارزش بالایی برخوردار می‌شود، چرا که مسافران تور آنتالیا، اکثر اوقات خود را در محیط هتل سپری می‌کنند و دریافت سه وعده غذایی به آن‌ها کمک می‌کند تا با مخارج اضافی کمتری مواجه شوند.

موقعیت‌ هتل ملاس لارا

همانطور که از نقشه زیر می‌توانید ملاحظه کنید، هتل ملاس لارا در منطقه لارای آنتالیا واقع شده است که فاصله آن با مرکز شهر حدود 27 کیلومتر و با سواحل دریای مدیترانه، فقط چند متر است.

image_2021-03-13_09-22-41.jpg

image_2021-03-13_09-22-48.jpg

image_2021-03-13_09-22-54.jpg

image_2021-03-13_09-22-59.jpg

 نمای خارجی.jpg

لابی هتل.jpg
لابی هتل

امکانات هتل ملاس لارا

با توجه به 5 ستاره بودن هتل و فاصله قابل توجهی که با مراکز اصلی شهر دارد، امکانات هتل به صورتی است که تمامی نیازهای مهمانان را پوشش می‌دهد و همین تمام و کمال بودنش، توجه مسافران تور نوروزی آنتالیا را به خودش جلب می‌کند. از این رو در ملاس لارا امکانات و سرویس‌هایی به صورت زیر، موجود است:

  • صرافی، پارکینگ رایگان، سرویس اجاره خودرو، سالن آرایشی، آرایشگاه، صندوق امانات، خدمات دربانی، سرویس 24 ساعت اتاق، خشکشویی، فروشگاه.‌

و امکانات هر اتاق عبارت است از:

  • سرویس بهداشتی، وان، جکوزی (تمامی اتاق‌ها)، سشوار، مینی‌بار، تلفن با خط مستقیم، چای و قهوه ساز برقی، حداقل یک تلویزیون LCD، گاوصندق، سیستم تهویه هوا، بالکن، و اینترنت رایگان.

اتاق ملاقات.jpg
اتاق ملاقات
اتاق کنفرانس.jpg
اتاق کنفرانس

امکانات تفریحی هتل ملاس لارا

مسافرانی که خواهان سپری کردن تعطیلات خود در ریزوت و هتل‌های ساحلی مانند ملاس لارا هستند می‌دانند که فاصله قابل توجهی میان هتل و جاذبه‌های گردشگری شهر وجود دارد. بنابراین تفریحات و اوقات فراغت آن‌ها اکثرا  در محیط هتل سپری می‌شود. هتل ملاس لارا از این مهم غافل نبوده و با در نظر گرفتن تفریحات بسیار متنوع و متناسب با هر سن و سلیقه‌ای انتظارات مهمانان را از یک سفر به یاد ماندنی برطرف می‌کند. امکانات تفریحی شامل موارد زیر می‌شود:

  • ساحل خصوصی هتل ملاس لارا در جوار دریای مدیترانه، استخرهای سرپوشیده و روباز، سرسره آبی

  • زمین تنیس، میز بیلیارد، باشگاه بدنسازی

  • تفریحات ویژه کودکان مانند بازی‌های گروهی، مینی کلاب و مینی گلف

  • اسکواش، قایق سواری

  • موسیقی زنده

  • اتاق بازی (game room) 

  • خدمات اسپای متنوعی چون ماساژ درمانی، سونا، حمام ترکی و ...

indoor_pool.jpg
استخر سرپوشیده
pool2.jpg
استخر روباز
private beach.jpg
ساحل اختصاصی
باغ هتل.jpg
باغ هتل
مینی کلاب.jpg
مینی کلاب

رستوران‌ هتل ملاس لارا

رستوران و بارهای هتل ملاس لارا انقدر متنوع هستند که مهمانان برای صرف وعده‌های مختلف غذایی‌شان، سردرگم می‌شوند. چرا که در این هتل 4 رستوران و 4 بار ساخته شده است که هر کدام دارای ویژگی مخصوص به خود است. به طور دقیق‌تر:

  • در رستوران Fish A’la Carte، مهمانان می‌توانند در تراس هتل و منظره‌ای زیبا رو به دریای مدیترانه غذاهای دریایی سفارش دهند.

  • در رستوران International Cuisine که در لابی ایجاد شده است، غذاهای مطرح بین‌المللی موجود است.

  • در رستوران اصلی این هتل (بوفه‌ای) که با گنجاش 520 نفری ساخته شده است، غذاهای ترکی، مکزیکی، ایتالیایی و ... سرو می‌شود.

Fish A’la Carte رستوران.jpg
رستوران Fish A’la Carte
کافه Patisserie.jpg
کافه Patisserie
رستوران ترکی.jpg
رستوران ترکی
main_restaurant_03.jpg
رستوران اصلی
رستوران اصلی هتل.jpg
رستوران اصلی

اتاق‌های هتل ملاس لارا

در هتل ملاس لارا 322 اتاق در 4 نوع مختلف ایجاد شده است که ظرفیت بالایی برای یک هتل محسوب می‌شود. البته اتاق‌ها از نظر امکانات با یکدیگر تفاوت عمده‌ای ندارند. به طور دقیق‌تر اتاق‌های این هتل شامل:

  • اتاق استاندارد: اتاق‌های استاندارد با ظرفیت 2 بزرگسال و 1 خردسال ساخته شده‌اند.

  • اتاق خانوادگی: اتاق‌های خانوادگی دارای 2 اتاق خواب و یک هال هستند و نهایتا ظرفیت 4 بزرگسال، 2 بزرگسال و 2 خردسال یا ظرفیت 3 بزرگسال و 1 خردسال را دارند.

  • اتاق استاندارد اکونومی: اتاق‌های استاندارد اکونومی، تجهیزات و امکانات اتاق‌های استاندارد را دارد، با این تفاوت که به دلیل متراژ کم‌تر، ارزان‌تر است.

  • اتاق دوبلکس: ظرفیت اتاق‌های دوبلکس ‌مانند اتاق‌های خانوادگی است، با این تفاوت که به صورت دو طبقه ساخته شده‌اند.

standard_room_01.jpg
اتاق استاندارد
standard_room_03.jpg
اتاق استاندارد
familyroom_2_.jpg
اتاق خانوادگی

 

اگر علاقمند به اقامت در این هتل ساحلی هستید، جهت مشاهده قیمت تورهای هتل ملاس لارا، روی لینک کلیک کنید.

 

منابع:  booking و melashotel

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.