گرانترین خانه سیدنی چه شکلی است ؟ ‏

3.7
از 6 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
گرانترین خانه ای که می توانید در آن اقامت کنید + تصاویر
21 خرداد 1397 10:00
0

همیشه گرانترین‌ها جذابیت خاصی دارند، مثل گرانترین غذاهای جهان! چرا که در آنها به دنبال چیزی منحصر به فرد می گردیم که آن را از سایر همتاهایش مجزا کند. در شهری آرام و تماشایی همانند سیدنی ، چه کسی بدش می آید در کنار یک بندر و با چشم اندازی زیبا از دریا ، در فضایی سرسبز با یک زمین تنیس لوکس زندگی کند ؟ اما به شرطی که آن خانه ، گرانترین خانه شهر نباشد ! با هم نگاهی به داخل گرانترین خانه سیدنی می اندازیم تا ببینیم گرانترین خانه سیدنی چه شکلی است ؟

گرانترین خانه سیدنی

این خانه با دیوارهای ماسه سنگی متعلق به اواخر قرن 19 است که پنج اتاق خواب و شش حمام دارد. سقف خانه بسیار بلند است و چشم اندازی پانورامیک از پنجره اتاق ها نمایان است ، در نزدیکی خانه نیز یک تاکستان زیبا و سرسبز وجود دارد که این منظره را زیباتر می سازد. این خانه پرزرق و برق زیبا " رونا " نام دارد و در سال 1883 ساخته شده است. آخرین بار بیش از یک دهه پیش با قیمت 20 میلیون دلار فروخته شده و طی این مدت 17 میلیون دلار هزینه بابت بازسازی و تعمیرات آن صورت گرفته است. شاید بد نباشد بدانید اگر بخواهید در چنین خانه ای زندگی کنید باید 65 میلیون دلار پرداخت کنید !

شاید الان کمی کنجکاوتر شده باشید که این خانه لوکس را ببینید ، خانه ای که میلیون ها دلار خرج طراحی داخلی آن شده و دیوارهای بیرونی آن از گل ها و سبزه های روان پوشیده شده است. خانه ای که پنجره آن به سوی پل هاربور سیدنی است و نمایی خارق العاده از خانه اوپرای سیدنی نیز از آن نمایان است.  این خانه لوکس و بزرگ دو اتاق غذاخوری ، یک آشپزخانه بسیار بزرگ ، دو اتاق مطالعه ، یک کافه و چندین فضای تفریحی ، سه اتاق خواب دونفره و هشت پارکینگ دارد.

سالن بزرگ و اصلی این خانه با ظرفیت 30 نفر ، سقفی شیشه ای دارد که نور طبیعی خارق العاده ای به داخل می تاباند. چوب های بکار رفته در این خانه از جزیره شمالی نیوزیلند به اینجا آورده شده اند. این خانه دو طبقه یکبار نیز در اثر آتشسوزی در سال 1905 آسیب دیده است اما چیزی که مشخص است امروز به یک خانه رویایی برای اقامت ، حتی برای یک شب ، تبدیل شده است. چه کسی حاضر این چنین مبلغی بابت خرید این خانه رویایی پرداخت کند ؟

گرانترین خانه دنیا

گران ترین خانه سیدنی

گرانترین خانه سیدنی

گرانترین خانه سیدنی

گران ترین خانه سیدنی

گرانترین خانه سیدنی

گرانترین خانه سیدنی

گران ترین خانه سیدنی

 

منبع : dailymail

 

ویدا نورمحمدیان
ویدا نورمحمدیان