‏ ۵ برنامه مهم برای سفر به سائوپائولو

4
از 1 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
‏ ۵ برنامه مهم برای سفر به سائوپائولو
02 فروردین 1397 11:00
0

سائوپائولو یکی از بزرگترین و شلوغ ترین شهرهای آمریکای جنوبی است و پیاده روی در این شهر کار آسانی نیست. بازدید کنندگان و ساکنان همیشه به دنبال راهی برای بهتر کردن زندگی در این شهر شلوغ هستند. لیست سفر فرهنگی یکی از برنامه های بسیار مفید سائوپائولو هست و  به منظور کمک به شما برای بازدید بدون دردسر و مقرون به صرفه طراحی شده است. با این برنامه ها متوجه می شوید که بعد از پیاده شدن از مترو یا اتوبوس چقدر تا جاذبه مورد نظرتان یا حتی رستوران محبوب تان فاصله دارید. در این پست ۵ تا از مهم ترین برنامه های مورد نیازتان در این شهر شلوغ معرفی شده است.

Pedala SP

برنامه ی برای پیدا کردن بهترین مسیرهای دوچرخه در شهر

Pedala SP اطلاعات کامل و به روزی در مورد زیرساخت های دوچرخه سواری (ایستگاه دوچرخه، مسیرهای ویژه دوچرخه و ...) ارائه می دهد. کاربر با این برنامه مسیرهای دوچرخه سواری (مسیرهای داپمی، موقت و یا مسرهای گردشگری)، پارکینگ دوچرخه  و پارک های با مسیرها مخصوص دوچرخه را  می تواند پیدا کند. همچنین این برنامه به کاربران خود اجازه می دهد تا مسیرهایی برای خود روی نقشه مشخص کنند و با توجه به سطح آمادگی جسمانی خود هر روز یکی از مسیرها را انتخاب نماید و در آن مسیر دوچرخه سواری کنند. این برنامه رایگان می باشد و در فروشگاه های اپل و گوگل به زبان انگلیسی و پرتغالی در دسترس می باشد.

‏ ۵  برنامه مهم برای سفر به سائوپائولو

 

دانلود از اپ استور

دانلود از گوگل پلی

 

Moovit

برنامه ی برای پیدا کردن راه خود در اطراف شهر

در یک شهر به اندازه سائوپائولو ، یکی از برنامه های ضروری مربوط به حمل ونقل می باشد. Moovit با استفاده از ترکیبی از اطلاعات رسمی مربوط به حمل و نقل و اطلاعات به روز رسانی شده توسط کاربران ، اطلاعات دقیقی در مورد حمل و نقل عمومی سائوپائولو هر لحظه در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه به شما کمک میکند برای رفتن به مقصد خود از کدام قطار یا اتوبوس استفاده کنید و حتی زمانی که به مقصد خود برسید، هشدار می دهد که باید از اتوبوس یا قطار پیاده شوید. برنامه Moovit رایگان است و به بیش از 40 زبان دنبال قابل دسترس است. این برنامه را می توانید از اپ استور یا گوگل پلی دانلود نمایید.

‏ ۵  برنامه مهم برای سفر به سائوپائولو

 

دانلود از اپ استور

دانلود از گوگل پلی

 

Viapp

برنامه ی برای برنامه ها و ملاقات ها شما با دوستانتان

برای آن هایی که به مهمانی دوستانه و زندگی شبانه در مقاصد علاقه دارند، برنامه ی رایگان VIAPP یک برنامه الزامی است.  این برنامه نام کاربری ها را ذخیره می کند و در صورت تمایل شما امکان رزرو کافه یا رستوران های شبانه روزی را به شما می دهد. همچنین این برنامه به کاربران امکان پیدا کردن دوستان بسیاری از شبکه های اجتماعی می دهد (و به VIAPP وصل می شوند)

این برنامه به صورت رایگان به زبان انگلیسی و پرتغالی در اپ استور و گوگل پلی در دسترس می باشد.

‏ ۵  برنامه مهم برای سفر به سائوپائولو

دانلود از اپ استور

دانلود از گوگل پلی

 

Tem Fila?

آیا از معطل ماندن در صف رستوران ها و کافه ها یا حتی شعب بانک ها خسته شده اید؟ این برنامه رایگان می تواند به شما برای مقابله با این مشکل کمک کند. Tem Fila? برنامه ی است که به کاربران کمک می کند تا مکان های نزدیک را پیدا کنند و امتیاز هر مکان را مشاهده کنند و امتیاز و نظرات خود را نیز وارد کنند. برای دیدن وضعیت صف یک مکانی، می توانید روی نام مکان کلیک کنید و اطلاعات دریافتی از مکان را که توسط کاربران وارد شده است را مشاهده نمایید. در صورتی که نیاز نیست بیش از حد انتظار در صف بمانید می توانید میزی در رستوران یا صندلی درکافه رزرو کنید و خود را به آنجا برسانید.

این برنامه به صورت رایگان قابل دانلود در اپ استور و گوگل پلی می باشد و همچنین این برنامه در دو ورژن انگلیسی و پرتغالی ارائه شده است.

‏ ۵  برنامه مهم برای سفر به سائوپائولو

دانلود از اپ استور

دانلود از گوگل پلی

 

Cool Tours

برنامه ی برای کشف مکان های عجیب و ناشناخته در اطراف شهر

Cool Tours برنامه ی است که شما را به بازدید از فرهنگ ، هنر،‌ نمایشگاه ها و معماری خارق العاده سائوپائولو دعوت می کند. این برنامه به شما این امکان را می دهد که بتوانید برنامه های کامل فرهنگی با اطلاعات کامل و به روز شده به صورت رایگان در اختیار داشته باشید. قبل از ورود به رویدادی شما می توانید اطلاعات اساسی در مورد آن داشته باشید از جمله قیمت، شرایط پرداخت، زمان  و همچنین امتیاز کاربران. این برنامه همچنین به شما موضوعات جذاب که توسط امتیاز کاربران مشخص شده است، ارائه می دهد. همچنین این برنامه با فیس بوک شما می تواند تنظیم شود.

این برنامه صورت رایگان به زبان انگلیسی و پرتغالی در اپ استور و گوگل پلی در دسترس می باشد.

‏ ۵  برنامه مهم برای سفر به سائوپائولو

دانلود از اپ استور

دانلود از گوگل پلی

 

 

منبع:theculturetrip

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.