نظرسنجی: انتخاب برترین آژانس فعال در سایت از نگاه کاربران

4.4
از 27 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
13 شهریور 1391 01:00
115

ضمن عرض سلام به تمامی کاربران و مشترکان وب سایت بانک تور و گردشگری، با نظر سنجی جدید در خدمت شما عزیزان هستیم. این نظرسنجی در راستای ارتقاء بخشیدن به سطح کیفی سایت و مخصوصا تحریک آژانس های فعال در سایت جهت ارائه خدمات با کیفیت بیشتر میباشد. از تمامی کاربران سایت (مخصوصا دوستانی که از تورهای سایت استفاده نموده اند) خواهشمندیم که با انتخاب آژانس برتر از دیدگاه خودشان به ما و دیگر کاربران وب سایت کمک نمایند تا بتوانیم برترین آژانس فعال در نیمه اول سال 1391 ( از فروردین 91 الی 31 شهریور 91) شناسایی نماییم.


تعریف برترین آژانس در موارد زیر خلاصه میشود :


1- ارائه قیمت مناسب


2-برخورد مناسب و محترمانه پرسنل


3- خدمات پش از فروش (در ایران و در کشور مقصد)


4-ارائه تمامی خدمات ذکر شده مطابق با مفاد قرارداد


5- رضایت نسبی از جمیع شرایط

و در مجموع مواردی که باعث میشوند شما از توری که انتخاب نموده اید رضایت کامل داشته باشید و برای مسافرت های بعدی از خدمات آژانس مذکور استفاده نمایید .

و اینبار جایزه به آژانس برتر تعلق خواهد گرفت و این آژانس میتوانید به مدت یک ماه از خدمات درج تورها به صورت رایگان استفاده نماید و همچنین با معرفی این آژانس به عنوان آژانس برتر نیمه اول سال به کاربران مسلما از بازخورد بسیار مناسبی برخوردار خواهد گردید و کاربران سایت میتوانند با شناسایی برترین آژانس فعال در سایت با اطمینان بیشتری از آژانس مذکور تورها و بلیط های خود را خریداری نمیاند.



نکات مهم : با توجه به اینکه تمامی نظرات ثبت شده به همراه IP ثبت میشوند تمامی نظراتی که توسط یک آی پی مشترک و یا از طریق VPN ثبت شوند حذف خواهند شد و در صورتیکه تعداد رای های ثبت شده برای آژانس خاصی تکراری باشد و برای ما مشخص شود که رای های فوق توسط آژانس مذکور درج گردیده اند نام آژانس فوق به صورت کامل از لیست حذف میشود. خواهشمندیم اجازه بدهید نتایج توسط کاربران و به صورت واقعی مشخصی شود تا اعتبار نظرسنجی و نتایج آن ارزشمند باشد.



همچنین از کاربران خواهشمندیم تنها در صورتیکه از خدمات این سایت استفاده نموده اید در این رای گیری شرکت نمایید. در لیست فوق تنها نام آژانس های فعال دیده میشود و آژانس هایی که فعالیت کمتری داشته اند در لیست فوق درج نشده اند. لیست فوق به اساس حروف الفبا میباشد.


[poll]12[/poll]
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.