نظر شما درباره لزوم استفاده از بیمه های مسافرتی چیست؟

4.3
از 3 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
26 مهر 1394 12:35
106

سلام به همه دوستان و همراهان همیشگی وب سایت لست سکند. از آنجایی که یکی از اهداف اولیه و مهم این وب سایت آشنا نمودن کاربران با ملزومات سفر میباشد، طبق روال قبلی در رابطه با مواردی که میتوانند در سفر بسیار تاثیر گذار و مهم باشند بحث و تبادل نظر و اطلاعات خواهیم نمود.


یکی از مواردی که هنوز در بین ایرانیان به طور کامل جا نیافتاده است و اهمیت استفاده از آن برای بسیاری از مسافران و توریست های ایرانی پوشیده است "استفاده از بیمه مسافرتی" است. ما از شما عزیزان خواهشمندیم در نظر سنجی مربوطه شرکت نمایید و چنانچه تجاربی در این زمینه دارید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. تجارب شما در استفاده از بیمه های مسافرتی، عدم پوشش بیمه مسافرتی و ضررهایی که در این زمینه کرده اید از عناوینی هستند که شما میتوانید در قسمت نظرات این مطلب آنها را برای ما ارسال نمایید.


نکته مهم : همکاری شما عزیزان در نظر سنجی های سایت بسیار حائز اهمیت است و در سیاست و انتخاب روند و مسیر آتی سایت بسیار تاثیر گذار خواهد بود، چنانچه اهل سفر هستید و از طرفداران سایت لست سکند هستید خواهشا در نظر سنجی های سایت شرکت نمایید .


سپاسگزارم (مدیریت سایت)


[poll]2[/poll]
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.