راه اندازی بخشهای جدید در بانک تور و گردشگری

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
راه اندازی بخشهای جدید در بانک تور و گردشگری
01 آبان 1389 00:00
0

فاز 3 وب سایت "بانک تور و گردشگری" در تاریخ 1 آبانماه 1389 تکمیل و راه اندازی گردید. بزرگترین مزیت و ویژگی بخشهای جدید "ویکی" بودن به این معنی که تمامی اطلاعات موجود در قسمت راهنمای گردشگری قابل ویرایش/تکمیل توسط کاربران عضو شده در وب سایت میباشد.

در این فاز 4 بخش جدید به امکانات قبلی سایت اضافه گردید. بخشهای اضافه شده به سایت به قرار زیر میباشند :



1-راهنمای گردشگری داخلی و خارجی (ویکی) :

در این بخش راهنمای گردشگری بیش از 400 جاذبه گردشگری داخلی و خارجی با تفکیک استان ها و شهرها در بخش مربوطه قرار گرفت. همچنین بزرگترین مزیت این بخش در این است که تمامی اطلاعات موجود میتواند توسط کاربران سایت ویرایش/ تکمیل گردند و این بخش بصورت ویکی طراحی شده است. برای دسترسی به ویرایش و تکمیل اطلاعات موجود در "راهنمای گردشگری داخلی" و "راهنمای گردشگری خارجی" باید به عضویت وب سایت درآیید.

 



2-گالری عکس :

برای تکمیل اطلاعات در بخش راهنمای گردشگری امکاناتی فراهم گردیده است تا اطلاعات این بخش توسط کاربران تکمیل گردد. در همین راستا تمامی کاربران عضو میتوانند عکسهای مرتبط با جاذبه های گردشگری خود را در قسمت های مربوطه آپلود نمایند و با نام خود در دید هزاران مشتاق سفر قرار دهند. برای مشاهده عکسهایی که تا این لحظه به وب سایت اضافه گشته اند میتوانید از این قسمت استفاده نمایید.



3-سفرنامه :

یکی از جذابترین قسمتهای اضافه شه به وب سایت بخش "سفرنامه" میباشد. در این بخش کاربران سایت میتوانند تجربیات سفر خود در قالب نوشتن یک سفرنامه با عموم هموطنان عزیز به اشتراک بگذارند و آنها را از تجربیات خود مطلع سازند. مسلما این بخش در آینده ای نزدیک یکی از جذابترین قسمتهای سایت خواهد بود.



4-پروفایل عمومی :

به تمامی کاربران عضو شده در وب سایت یک آدرس منحصر به فرد تعلق میگیرد (https://www.LastSecond.ir/نام_کاربری) و تمامی عکسهای آپلود شده و سفرنامه های نوشته شده در این قسمت و به نام خود قرار خواهند گرفت. این قسمت برای عکاسان بسیار کارآمد خواهد بود چرا که گالری و آرشیو عکس رایگاه آنها خواهد بود.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.