سال 1399، سالم و مبارک!

4.1
از 9 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
نوروز 1399، سالم و مبارک!
01 فروردین 1399 00:01
1

تبریک نوروز سال 1399

بهار زیبای سال 99 از راه می‌رسد و زمین بار دیگر نفسی تازه می‌کند تا طبیعت با شکفتن گل‌ها و شکوفایی دوباره زیبایی‌هایش فضایی مطبوع را برای سالی همراه با سلامتی و رونق بیشتر کسب و کارها نوید دهد. درست است که سال 98 با سیل در مناطق مختلف ایران شروع شد و شیوع همه‌گیر و جهانی ویروس کرونا روزهای پایانی آن را رقم زد، ولی با وجود سختی‌ها و پستی بلندی‌های فراوانش این سال نیز بالاخره به پایان خود نزدیک شده است و سال جدید برای رقم زدن زیباترین لحظات زندگی ما ایرانیان چیزی جز تلاش و امید به آینده روشن را از ما طلب نخواهد کرد.

مجموعه لست سکند نیز با وجود شرایطی شبیه و شاید سخت‌تر از برخی کسب و کارهای دیگر، همچنان پر امید، سر زنده و پر قدرت در کنار و همراه با سایر اعضای خانواده صنعت گردشگری و با حس مسئولیت بیشتر در سال جدید به ارائه خدمات به کاربران و آژانس‌های گردشگری می‌پردازد. مجموعه لست کند آرزو می‌کند سال 99 برای همه ایرانیان و بخصوص اشخاص و فعالان کسب‌ و کار‌های صنعت گردشگری و خانواده‌های محترمشان سالی پر برکت، لبریز از شادی و سرشار از سلامتی و مبارکی، همراه با آغاز رونقی دوباره و ادامه دار در صنعت گردشگری باشد، سال نوی همه شما دوستان و همراهان گرامی لست سکند، سالم‌و مبارک!

 

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.