هتل اورنج کانتی آنتالیا، تجلی آمستردام در کمر!

4.5
از 254 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
در دل ترکیه به آمستردام بروید! +تصاویر
08 اسفند 1395 16:00
354

 ‏‏هتل اورنج کانتی شهر کِمِر ترکیه (Orange County Resort Hotel Kemer) در 42 کیلومتری آنتالیا به سبک معماری هلندی قرن شانزدهم و شبیه به معماری سنتی آمستردام طراحی‌ شده است. در این هتل می‌توانید حس حضور در آمستردام هلند را در کنار دریای مدیترانه و با چشم‌انداز زیبای کوه‌های توروس (Taurus Mountains) تجربه کنید. هماهنگی دریای مدیترانه و کوه‌های توروس فضایی رؤیایی را برای استراحت شما در این هتل به ارمغان می‌آورند. این هتل، معمولا از گزینه‌های پرطرفدار تور آنتالیا محسوب می‌شود.

orange-county-1.jpg

هتل اورنج کانتی، آنتالیا

هتل اورنج کانتی ساحل و اسکله خصوصی به همراه 3 استخر روباز و 1 استخر سرپوشیده برای استفاده حداکثر مهمانان از تفریحات آبی را فراهم کرده است. همچنین بخش مربوط به رستوران‌ها و غذاهای این هتل، غذاهای ارگانیک هلندی و غذاهای سنتی و اصیل عثمانی را که طعمی لذیذ دارند، در کنار سایر غذاهای متداول تشکیل‌دهنده منوهای رستوران‌ها عرضه می‌کنند. سرویس این هتل به‌صورت Ultra All Inclusive (هزینه هتل شامل تمام وعده‌های غذایی (صبحانه، ناهار، شام)، میان وعده‌ها و آبمیوه به‌صورت 24 ساعته) است.

هتل اورنج کانتی، آنتالیاهتل اورنج کانتی، آنتالیا

معمولاً هرروز نمایش انیمیشن و عصرها سرگرمی‌های ویژه‌ای در منطقه‌ای که استخر 5000 مترمربعی و بزرگ و اسکله هتل واقع ‌شده است، برگزار می‌شود. کودکان نیز امکان استفاده از استخر کم‌عمق، سرسره‌های آبی و محل مخصوص بازی و نگهداری از کودکان را دارند.

هتل اورنج کانتی، آنتالیاهتل اورنج کانتی، آنتالیا

سبک طراحی مجموعه اِسپا (Spa) و آبگرم هتل اورنج کانتی با سبک و مفهوم معابد آسیای شرقی طراحی‌ شده است. از دیگر امکانات آن می‌توان به حمام سنتی ترکی، اتاق‌های ماساژ و 2 مرکز بدن‌سازی و فیتنس اشاره کرد. خدمات نگهداری از کودک در این هتل با دریافت هزینه‌ی اضافه امکان‌پذیر است پس اگر در تور نوروزی آنتالیا کوئک هم همراه خودتان بردید، نگران نباشید. همچنین اینترنت وای فای رایگان در تمام فضای هتل در دسترس است.

هتل اورنج کانتی، آنتالیاهتل اورنج کانتی، آنتالیا

بخش رستوران‌ها و سرویس غذایی هتل اورنج کانتی نیز تنوع غذایی از غذاهای مدیترانه‌ای، ایتالیایی، آسیایی و خوراک ترکی را به همراه بوفه صبحانه و غذاهای سنتی و لذیذ ترکیه ارائه می‌دهند. رستوران دِ وِرِلد (De Wereld) سرویس‌دهی به‌صورت بوفه دارد. همچنین رستوران‌های اِ لاکارتِ (à la carte) این هتل، غذاهایی بین‌المللی شامل: سوشی و استیک را عرضه می‌کنند. هتل اورنج کانتی 10 کافی‌شاپ نیز برای استفاده مهمانان فراهم کرده است.

هتل اورنج کانتی، آنتالیاهتل اورنج کانتی، آنتالیا

طراحی داخلی هتل به‌وسیله‌ی مبلمان‌هایی با سبک معاصر و نقاشی‌هایی فنلاندی انجام‌ شده است. هتل اورنج کانتی دارای 526 اتاق و سوییت است که اتاق‌ها در ساختمان اصلی و سوییت‌ها در خانه‌های ویلایی و در روبروی ساختمان اصلی قرار گرفته‌اند. مجموعه اقامتی مجهز ‏به تهویه کننده هوا، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، تلویزیون و حمام اختصاصی است. ‏ ‎

هتل اورنج کانتی، آنتالیاهتل اورنج کانتی، آنتالیا

در این هتل فروشگاه، سالن زیبایی، ‏خشک‌شویی، اتوکشی و ترانسفر فرودگاهی نیز ارائه می‌گردد.‏ فاصله هتل اورنج کانتی با مرکز شهر کِمِر 5 دقیقه پیاده و تا فرودگاه آنتالیا حدود 50 دقیقه با ماشین است.

آیا تجربه‌ی اقامت در این هتل را داشته‌اید؟

هتل اورنج کانتی، آنتالیاهتل اورنج کانتی، آنتالیاهتل اورنج کانتی، آنتالیاهتل اورنج کانتی، آنتالیاهتل اورنج کانتی، آنتالیاهتل اورنج کانتی، آنتالیاهتل اورنج کانتی، آنتالیاهتل اورنج کانتی، آنتالیا

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.