تور اسکی ارزروم، ترکیه

3.7
از 12 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
تور اسکی ارزروم، ترکیه
19 آذر 1391 00:00
0

پیست اسکی پالاندکن (Palandoken) در دامنه شمالی کوه های پالاندکن واقع در جنوب شهر ارزروم قرار گرفته است. این پیست اسکی یکی از عمده مراکز گردشگری و ورزش های زمستانی در ترکیه به شمار می رود.

فاصله بین پیست اسکی تا شهر ارزروم پنج کیلومتر است و این فاصله را می توان با ماشین طی 10 دقیقه طی کرد. عزیمت از نزدیک ترین فرودگاه به پیست، 20 دقیقه زمان می برد. خیلی از افراد برای رفتن به این پیست، تور ارزروم ترکیه را انتخاب می‌کنند.

تور اسکی کارتال کایا

کوه پالاندکن با دارا بودن ارتفاع 2200 الی 3176 متر از سطح دریا، یکی از مناسب ترین مکان ها برای ورزش اسکی است چرا که در 150 روز از سال می توان بر این کوه اسکی کرد. از اوایل دسامبر تا اوایل ماه می، بهترین زمان برای اسکی در این کوه به شمار می رود.

در شرایط طبیعی، به طور میانگین 2 تا 3 متر برف در سال بر این کوه می بارد و همین موضوع شرایط بسیار ویژه و مناسبی را برای اسکی روی برف در این منطقه مهیا می سازد. پیست اسکی پالاندکن دارای سه تله سی یژ، یک دستگاه تله اسکی و یک تله کابین به طول سه کیلومتر می باشد.

اسکی بازان می توانند از مشاوره مربیان مجرب بهره ببرند و تجهیزات ورزش اسکی را طبق نیاز خود کرایه کنند. در این پیست اسکی مرکز ارائه کمک های اولیه و یک درمانگاه روستایی قرار دارد. تذکر: در هوای مه آلود قرار گرفتن در خارج از شیب های علامت دار ممکن است به گم شدن ورزشکار منجر شود.

هتل ددمان (Dedeman Hotel)

کوه پالاندکن که در پنج ماه از سال پوشیده از برف است، دارای یکی از بهترین شیب های اسکی در اروپاست. پیست های اسکی کوه پالاندکن جزو طولانی ترین و وسیع ترین پیست های اسکی جهان به شمار می رود و مسافران تور ترکیه علاقمند به اسکی، آن را برای هیجان انتخاب می‌کنند.

فضای دنج و مطبوع این منطقه باعث می شود گردشگران علاوه بر اسکی کردن، از چشم اندازهای زیبا، هوای طرب انگیز و طبیعت بکر کوهستان نیز لذت ببرند و تعطیلات خاطره انگیزی برای خود رقم بزنند. در نزدیک پیست اسکی هتل ددمان (Dedeman)، رستوران و اقامتگاه وجود دارد.

180202.jpg

palandoken2.jpg

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.