آنتونی بوردین نامزد دریافت ۲ جایزه امی شد

4
از 2 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
کسی که پس از مرگش، دو جایزه امی گردشگری گرفت!
12 مرداد 1397 10:00
0

یک ماه بعد از فوت آنتونی بوردین، آشپز، مجری و مستند ساز معروف، او حالا نامزد دریافت شش جایزه امی شده است. پیش‌تر در لست‌سکند به دیدگاه‌های او در مورد سفر پرداخته بودیم. در واقع این شش نامزدی به خاطر برنامه تلویزیونی بخش‌های ناشناخته (Parts Unknown) است که به ترتیب شامل بهترین فیلمبرداری، بهترین تدوین، بهترین سریال آگاهی‌ دهنده، بهترین صداگذاری، بهترین میکس صدا و بهترین نویسندگی هستند. در طول ۱۱ فصل پخش، این برنامه‌ی تلویزیونی در کل ۳۱ بار نامزد دریافت جوایز امی شده است که ۵ بار هم موفق بوده و توانسته ۴ بار جایزه بهترین برنامه‌ی آموزنده را از آن خود کند.

آنتونی بوردین

آنتونی بوردین

در کل،  آنتونی بوردین ۲۳ بار برای جایزه‌های امی نامزد شده است و ۸ بار جایزه را دریافت کرده است. حالا گفته می‌شود امکان دارد ۲ جایزه دیگر را بعد از مرگ دلخراشش به او اهدا کنند، یکی برای بهترین نویسندگی و یکی برای بهترین برنامه آموزنده‌ی تلویزیونی.

آنتونی بوردین

آنتونی بوردین

کانال CNN هنوز درباره فصل ۱۲ این برنامه محبوب حرفی نزده است و معلوم نیست آیا فصل آخری که آنتونی بوردین در زمان خودکشی در حال کار روی آن بود چه سرنوشتی خواهد داشت. بعضی قسمت‌های آن فیلمبرداری شده و امکان پخش شدن آن نیز وجود دارد.

 

منبع: travelandleisure.com