هیچ شرکتی به پرسپولیس هواپیما نداد!

4.6
از 7 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
هیچ شرکتی به پرسپولیس هواپیما نداد!
06 آبان 1397 16:50
0

به گزارش خبرآنلاین، هیچ شرکتی به پرسپولیس هواپیما نداد. پرسپولیسی‌ها قرار بود با یکی از پروازهای چارتر و به‌صورت مستقیم به ژاپن اعزام شوند.

حمیدرضا گرشاسبی، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به محض اینکه مطلع شد که باید تیمش را به ژاپن ببرد، به دنبال پرواز مستقیم و چارتری بود. او در این راستا تماس‌هایی را با پنج شرکت معتبر هواپیمایی برقرار کرد، اما تمامی این شرکت‌ها به دلیل خدمت‌رسانی برای مراسم اربعین حسینی، اعلام کردند که اولویت‌شان عزاداران امام حسین (ع) هستند.

گفته می‌شود گرشاسبی حتی با مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان نیز تماس گرفت اما برانکو ترجیح داد از این وضعیت، به عنوان یک فرصت استفاده کند. برانکو پیشنهاد داد به جای نگرانی بابت عدم وجود پرواز چارتری، تیم را به امارات ببرند و آنجا یک اردوی دو یا سه روزه برپا کنند. به گزارش خبرآنلاین، گرشاسبی خیلی زود این پیشنهاد را پذیرفت زیرا اردو در باشگاه ایرانیان دبی نیاز به بودجه‌ی زیادی نداشت و همچنین بازیکنان می توانستند با یک پرواز خوب و پر از امکانات به ژاپن بروند.

Post-Perspolis-flight04.jpg

مسیر پروازی پرسپولیسی‌ها نیز توسط باشگاه کاشیما آنتلرز مشخص شد و باشگاه هیچ مشکلی بابت پیدا کردن هتل و کمپ در ژاپن ندارند. تنها موضوع عجیب این است که یکی از شرکت های معتبر هواپیمایی که با یکی از باشگاه‌های لیگ برتری نیز ارتباط مستقیمی دارد، رقم عجیب و دور از ذهنی برای اختصاص دادن پرواز چارتر پیشنهاد داده بوده است. رقمی که باعث تعجب همه‌ی مسئولان باشگاه و حتی مدیران وزارت ورزش شد و این موضوع را وتو کردند.

منبع: خبرآنلاین

نسیم اسلامپور
نسیم اسلامپور