روزهای دشوار برای گردشگری فیلیپین

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
01 دی 1392 00:00
0

با بروز توفان‌های مهیب اخیر گردشگری فلیلپین برای اجرای برنامه توسعه گردشگری خود برای جذب 10 میلیون گردشگر سالانه تا سال 2016 با شرایط بسیار سختی روبرو است.

به گزارش استار تخریب و ویرانی گردشگری این کشور را با مشکل جاده‌های بد و سیستم نامناسب حمل و نقل مواجه کرده است که به گونه غیر منتظره‌ای هدف‌های بلند پروازانه این کشور را در توسعه گردشگری دچار چالش‌های جدی کرده است.

این درحالی است که این کشور اعلام کرده بود که قصد دارد با رشد 26 درصدی تعداد بازدید کنندگان از سال 2014 ، تعداد گردشگران را از 5 میلیون نفر،‌به دوبرابر میزان کنونی یعنی 10 میلیون افزایش دهد.

با این حال دومینگو انریو مدیر اجرایی دفتر ارتقای گردشگری فیلیپین باپذیرش این که شرایط کنونی دشوارتراز پیش بینی‌هاشده، همچنان امیدوار است و می‌گوید:«ما همچنان صادقانه تصور می‌کنیم که قادر به تحقق اهداف تعیین شده هستیم. »

صنعت گردشگری فیلیپین اکنون امیدوار است صنعت گردشگری بتواند 7 میلیون شغل ایجاد کند و درحدود 12 درصد از درآمد اقتصادی را برای کشور تامین کند.

"سزار کروز ر" مدیر انجمن تورگردان‌های این کشور با برشمردن چالش‌های پیش رو یادآور شد که اکنون مهم‌ترین چالش کشور مقابله با جاده‌های ناهموار و نا امن و نبود سیستم ترابری قابل اعتماد و ایمن در بیشتر مناطق کشور است.

او تاکید کرد که کارهای زیادی در پیش است اما امنیت و ایجاد سلامت مسافران بیش از هرچیز دیگر باید مورد توجه قرارگیرند.

منبع : خبرگزاری میراث فرهنگی

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.