قسمت سیزدهم رادیو ماجرا؛ با محمد تاجران و سفر؛ زندگی در مسیر اعتماد!

4.8
از 5 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
سفر مرد ایرانی به 52 کشور با دوچرخه
20 مرداد 1399 12:00
5

900-majara13-castbox.jpg

تجربه‌ی سفر کردن می‌تواند تاثیرات عمیقی را بر روی مسافر بر جای بگذارد و نیز دریچه‌های گوناگونی را پیش روی او باز کند. رسیدن به چنین سرمنزلی، البته که کار آسانی نیست و برای کسب تجربیات مختلف، باید سختی‌هایی را به ناچار متحمل شد. از همه‌ی این‌ها گذشته، گاهی برداشتن اولین قدم، از همه مشکل‌تر است! اولین قدمی که بیشتر ما به دلیل هراس از دشواری‌های پیش رو، هیچوقت به سراغش نمی‌رویم.

در این میان، کسانی هستند که نه تنها برای برداشتن اولین گام‌ها و تحمل رنج کسب تجربه‌های جدید مصمم هستند، بلکه سفر را به شاهراهی تبدیل می‌کنند تا از مسیر آن به سمت بهتر کردن شرایط زندگی خود و همنوع‌هایشان حرکت کنند. کسانی مثل محمد تاجران، مردی که رویایی که در خواب دیده بود را به حقیقت مبدل کرد و از شغلش گذشت تا بتواند قدمی را برای بهتر کردن جهان پیرامون ما بردارد. او سفر را با پروژه‌ی بی‌نظیری تحت عنوان «ما به درختان احتیاج داریم» شروع و در این راه تجربیات نابی را کسب کرد!

همانطور که گفتیم، در این قسمت از پادکست رادیو ماجرا به سراغ محمد تاجران رفته‌ایم و از تجربیات او در مورد سفر و آغاز پروژه‌ی عجیبش سوال کرده‌ایم. تجربیاتی که زندگی او را برای همیشه تغییر داد.

با ما و محمد تاجران همراه شوید و این قسمت شنیدنی از رادیو ماجرا را از دست ندهید!

در CastBox گوش کنید

دانلود فایل صوتی در کانال تلگرام رادیو ماجرا 

 

 

برای شنیدن تمامی قسمت‌های رادیو ماجرا به صفحه رادیو ماجرا مراجعه کنید.

اگر تا امروز پادکست گوش ندادید یا راههای نصب اپلیکیشن های پادکست را نمی‌دانید میتوانید از طریق مطلب زیر به آنها دسترسی پیدا کنید.

پادکست چیست؟

نسیم اسلامپور
نسیم اسلامپور