قسمت پنجم رادیو ماجرا؛ با شهاب چراغی و سفری برای پیدا کردن خویش!

4
از 25 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
مرد ایرانی که برای پیدا کردن خود، در سفر گم شد!
05 اردیبهشت 1399 19:00
9

900-majara05-news.jpg

سفر ماهیت عجیبی دارد و درست مثل یک چوب جادو، می‌تواند زندگی مسافر را از این رو به آن رو کند و تغییر دهد. شاید گاهی اوقات خیلی به این تحولات آگاه نباشیم ولی وقتی سفر، به جزء جداناپذیری از زندگی ما تبدیل می‌شود و مشمول گذر زمان می‌شویم، پرده از اسرار آن در زندگی‌هایمان برداشته می‌شود و حقیقت تغییرات شگرفی که با سفر، قدمشان به زندگی‌مان باز شده بیشتر بر ما معلوم می‌شود.

هر نقطه از زمین و هر منطقه‌ای در جهان، ماجراها و چالش‌های مخصوص به خودش را دارد اما آفریقا همیشه تکه‌ی جدا مانده و عجیبی از دنیا بوده و همیشه روح سرکش گردشگران ماجراجو را به سمت خود کشیده است. از زمان ظهور دموکراسی، آفریقا و به خصوص آفریقای جنوبی به یکی از مهمترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است. اصولا در سفر به آفریقا، گردشگران به مواردی برمی‌خورند که تا به آن روز اطلاعاتی در آن زمینه نداشته اند.

در این قسمت از پادکست رادیو ماجرا به سراغ شهاب چراغی رفته‎ایم که تجربه زیادی در سفر به آفریقا دارد. با او درباره سفرهایی که به کنیا و ماداگاسکار داشته صحبت کرده‌ایم که شنیدن ماجراهای جذابش خالی از لطف نخواهد بود.

با ما و شهاب چراغی همراه شوید و این قسمت رازآلود از رادیو ماجرا را از دست ندهید!

در CastBox گوش کنید

دانلود فایل صوتی در کانال تلگرام رادیو ماجرا 

 

 

برای شنیدن تمامی قسمت‌های رادیو ماجرا به صفحه رادیو ماجرا مراجعه کنید.

اگر تا امروز پادکست گوش ندادید یا راههای نصب اپلیکیشن های پادکست را نمی‌دانید میتوانید از طریق مطلب زیر به آنها دسترسی پیدا کنید.

پادکست چیست؟

نسیم اسلامپور
نسیم اسلامپور