پل هاوس ( ‏the Pole House‏ )، اقامتگاهی بین زمین و آسمان در استرالیا‏

4.5
از 4 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
خانه ای رمانتیک و کوچک در میان ابرها! + تصاویر
04 تیر 1397 12:00
0

وقتی صحبت از ریلکس کردن در کنار دریا می‌شود همه به ریزورت‌های ساحلی و رفتن به سواحل زیبا و آرام فکر می‌کنند چرا که آبی بیکران اقیانوس ها به خوبی می تواند روح و روان انسانها را آرام کند. اما برای آن دسته از افرادی که ریزورت‌های ساحلی برایشان کمی شلوغ هستند و ترجیح می‌دهند تعطیلات خود را در جای خلوت‌تر و اختصاصی‌تری بگذرانند نیز اقامتگاههای متنوعی وجود دارد. از جمله اقامتگاه پل هاوس ( Pole House ) در ساحل فیرهیون ( Fairhaven ) استرالیا که چشم اندازی بینظیر و رویایی از اقیانوس دارد. هرچند چشم انداز خاص و خارقالعاده این اقامتگاه ممکن است سرگیجه‌آور هم باشد اما به هیجانش می‌ارزد !

پل هاوس در ارتفاع 40 متری از سطح دریا و در فضای شش کیلومتری از شن‌های سفید ساحل قرار گرفته است و شبیه به یک خانه‌ی معلق در میان ابرهاست. برای رسیدن به در این خانه باید از یک مسیر و با پای پیاده بگذرید که همین منظره‌ی این خانه را از دوردست زیباتر می‌کند چراکه به نظر می‌رسد به سمت خانه‌ای می روید که در اقیانوس معلق است.

پل هاوس بخاطر موقعیت و ظاهری که دارد بسیار مورد توجه مردمی که از این جاده می‌گذرند قرار می‌گیرد و همین موجب شده عکس‌های زیادی از این ساختار گرفته شود و نام آن در لیست 100 خانه برای تعطیلات در استرالیا قرار بگیرد. هرچند این ساختمان از سال 1978 در اینجا قرار داشته اما اخیرا توجه بیشتری به آن شده چرا که خانه‌ی قبلی به دلیل چوبی بودن و در اثر قرار گرفتن در معرض آب خیلی زود از بین رفته بود اما صاحبان جدید آن در سال 2013 تصمیم گرفتند تا ساختار قبلی را به کل خراب کرده و این ساختمان جدید را جایگزین کنند. ساختمانی که روی یک ستون فولادی و به سوی اقیانوس قرار گرفته است نظرات زوج های جوان را به سوی خود جلب کرده است و به یک اقامتگاه رومانتیک در استرالیا تبدیل شده است. البته اقامت در چنین جایی خیلی ارزان نخواهد بود چرا که هزینه اقامت یک هفته ای در آن حداقل 5000 دلار خواهد بود.

اما داخل این ساختمان معلق در آسمان چه خبر است؟ تمام دیوارهای این ساختار شیشه‌ای طراحی شده تا از هر طرف چشم اندازی خارق‌العاده و زیبا از اقیانوس نمایان باشد. همچنین یک تراس زیبا نیز به سوی اقیانوس وجود دارد که مناسب استراحت کردن و ریلکس کردن با صدای امواج و منظره‌ای بی‌نظیر است. اتاق خواب آن نیز در همین سو قرار گرفته و یک تختخواب شیک و شومینه برای گرم کردن فضا در روزهای سرد دارد. همچنین از تمامی تکنولوژی های مدرن روز در این خانه استفاده شده است.

پل هاوس استرالیا

پل هاوس در استرالیا

پل هاوس استرالیا

پل هاوس در استرالیا

پل هاوس استرالیا

پل هاوس در استرالیا

پل هاوس استرالیا

پل هاوس در استرالیا

پل هاوس استرالیا

تور رمانتیک

خانه رمانتیک در استرالیا

پل هاوس در استرالیا

منبع : dailymail

ویدا نورمحمدیان
ویدا نورمحمدیان