‏"قدرت طبیعت" را در این تصاویر خارق العاده ببینید‏

4.6
از 5 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
‏"قدرت طبیعت" را در این تصاویر خارق العاده ببینید‏
18 آذر 1396 12:00
0

مسابقات عکاسی مختلفی هر سال برگزار می شود که یکی از دسته بندی های آنها عکاسی از طبیعت است. طبیعت همیشه چهره ای جدید و خارق العاده برای به تصویر کشیدن داشته است و عکاسی از طبیعت نیز شامل به تصویر کشیدن مناظر طبیعی ، حیات وحش ، گیاهان و چشم اندازهای مختلف می شود. با لست سکند همراه باشید تا برندگان مسابقه بین المللی عکاسی sinwp ، که تحت عنوان " قدرت طبیعت" برگزار شد ، را مشاهده کنیم.

 

‏

عکسی که رتبه اول را در این مسابقه به خود اختصاص داد مربوط به آبشار یخ بسته نیاگارا می شود. مارک دافی که عکاس این تصویر است در این باره می گوید : " زمستان بسیار سرد و یخبندانی بود. یخ همه جا را گرفته بود و پارک کردن امکان نداشت. بنابراین من از مسیر اصلی بالای صخره ها به کنار رودخانه نیاگارا رفتم. سعی داشتم تا  ترکیب بندی متفاوتی در عکسی که می گیرم داشته باشم."

 

‏

رتبه دوم این مسابقات هم به عکسی از همان عکاس ، یعنی مارک دافی ، اختصاص یافت. تصویری از ابرهای ناآرام و رعد و برق در شهر موس جاو کانادا.

 

‏

تصویر سوم مربوط به یک سیل سهمگین در شهر دوبوج بوسنی است. در این تصویر یک کلیسای ارتودوکس به چشم می خورد که قسمت هایی از آن زیر آب فرو رفته است. گفته می شود قسمت هایی از این شهر تا هفت متر زیر آب رفته بودند.

 

‏

مارک دافی بار دیگر با تصویری از یک طوفان در لیست برندگان این مسابقه قرار گرفت. این تصویر در مینسوتا کانادا گرفته شده است.

 

‏

آرون کرو ، عکاس 35 ساله ولزی ، تصویر طوفانی دیگری را در این لیست قرار داده است. این عکس در سواحل ولز شمالی گرفته شده است.

 

‏

این تصویر از آسمان پر ستاره در ارتفاع 3900 متری بالای کوههای هیمالیا توسط یک عکاس اوکراینی گرفته شده است.

 

‏

عکسی دیگر از یوهن ساموچنکو ، عکاس اوکراینی ، که از غاری به نام Gupteshwor Mahadev در پخارا ، نپال گرفته شده است. او برای گرفتن این عکس تا زانو در آب فرو رفته است.

 

منبع : dailymail

ویدا نورمحمدیان
ویدا نورمحمدیان