طرح ارزیابی کیفی آژانس های مسافرتی همکار در لست‌ سکند

4.6
از 14 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
طرح ارزیابی کیفی آژانس‌های مسافرتی همکار در لست‌سکند
16 تیر 1398 18:18
0

کاربران گرامی لست‌ سکند، نظر به اینکه ما همیشه سعی بر ارائه‌ی هرچه بهتر خدمات و نمایش هرچه صحیح‌تر اطلاعات به شما عزیزان را داشته‌ایم اما همیشه عده‌ای سوء استفاده‌گر سعی در تخریب اعتبار ما و دیگر همکاران خود را دارند، لذا این‌بار در بخش تورهای خود تصمیمات به شدت سختگیرانه‌تری را برای آژانس‌های متخلف و بی‌تجربه در نظر گرفته‌ایم، ولی در این کار نیاز به کمک و همکاری هرچه بیشتر شما عزیزان داریم.

به استحضار می‌رسانیم  موارد زیر در این سایت، تخلف به حساب خواهند آمد و تقاضا داریم درصورت مشاهده‌ی هرکدام از این موارد، آن را با ما، در میان بگذارید :

۱- بالاتر اعلام کردن قیمت برای تاریخ و پرواز مشخص در سایت به هر نحو .

۲- اعلام عدم وجود ظرفیت در هتل و پرواز .

۳ -تعویض هتل یا پرواز، بعد از پرداخت وجه و عدم تغییر آن به هتل یا پروازی در همان حد یا بهتر .

۴ -عدم بازگشت وجه به موقع درصورت عدم تایید هتل یا پرواز جایگزین .

۵- عدم ارائه‌ی عینا خدمات درج شده درسایت .

 

چند نکته:

۱- به شما پیشنهاد می‌دهیم قبل از پرداخت هرگونه مبلغی، حتما از کانتر مربوطه، پیش قرارداد دریافت کنید و از او بخواهید تا تمامی مواردی را که برایتان مهم است در قراردادتان وارد کند .

۲- در هنگام سوال در مورد قیمت حتما اطمینان حاصل کنید که تاریخ مورد نظرتان را انتخاب کرده‌اید چراکه قیمت‌ها برای هر تاریخ می‌تواند متفاوت باشد .

۳- درهنگام دریافت پیش قرارداد، حتما نام هتل و خدمات آن به همراه نوع اتاق را با درخواستی که داده‌اید، مطابقت دهید و آن را در قرارداد اصلی هم چک کنید .

۴- درجه‌ی هتل‌ها در سایت لست‌سکند مشخص است و می‌توانید آن را چک کنید .

۵- حتما قبل از خرید و پرداخت وجه، هتل خود را از نظر امکانات و موقعیت مکانی بررسی کنید و در مورد آن اطلاعات کسب کنید .

6- حتما چک کنید که تمامی خدمات از جمله گشت‌ها، ویزا، ترانسفر و بیمه در قرارداد قید شده باشد.

 

از شما کاربران عزیز تقاضا داریم درصورت مشاهده‌ی هرگونه تناقض در اطلاعات این سایت، آن را در بخش گزارش تخلف‌ها با ما درمیان بگذارید و درصورتی که در هنگام سفرتان با مشکلی برخورد کردید، با نگه داشتن مدارک خود در بخش نقد و بررسی آن آژانس، آن‌ها را برای ما ارسال کنید تا ما موضوع را برای شما پیگیری کنیم و تجربیات سفرتان را با آژانس خاطی برای دیگران به اشتراک بگزاریم.

در ادامه، می‌توانید با نحوه‌ی ارسال گزارش تخلف و ارسال نقد و بررسی آشنا شوید:

برای ارسال گزارش تخلف می‌توانید در زیر اطلاعات هتل‌ها، گزینه‌ی گزارش تخلف آن تور را مشاهده کنید و با کلیک بر روی آن، گزارش خود را برای ما نوشته و ارسال کنید :

طرح ارزیابی کیفی آژانس های مسافرتی همکار در لست‌ سکند

برای نوشتن نقد و بررسی نیز پس از بازگشت از سفر می‌توانید بر روی هرکدام از تورهای آژانس مورد نظرتان کلیک کرده و در زیر اطلاعات هتل، در کنار فرم گزارش تخلف، روی نام آژانس کلیک کرده و در پایین صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، گزینه‌ی نقد و بررسی آژانس مورد نظر را مشاهده کنید :

طرح ارزیابی کیفی آژانس های مسافرتی همکار در لست‌ سکند

طرح ارزیابی کیفی آژانس های مسافرتی همکار در لست‌ سکند

امیدواریم باتوجه به توضیحات ذکر شده، تجربیات آرامش‌بخش‌تری را برای شما و در کنار شما و با یاری خودتان، رقم بزنیم.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.