هتل تاج محل بمبئی با صرف هزینه 38 میلیون دلاری‌ بازگشایی شد

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
هتل تاج محل بمبئی با صرف هزینه 38 میلیون دلاری‌ بازگشایی شد
26 مرداد 1389 00:00
0
به گزارش میراث اریا:

26 نوامبر 2008 روز تلخی در تاریخ کشور هند به حساب میاید. پس از گذشت دو سال از تخریب بخشی از هتل پنج ستاره تاح محل هند، این هتل روز گذشته به صورت رسمی افتتاح شد.

ضلع کاخ هتل پنح ستاره تاج محل هند، که در حمله تروریستی ماه نوامبر سال 2008، به شدت تخریب شده بود، روز گذشته پس از بازسازی، باردیگر درهای خود را به روی میهمانان باز کرد.

 

این هتل که در روزه استقلال هند، پانزدهم ماه اوت، افتتاح شد به مدت چند شب به پذیرایی رایگان از میهمانان خود خواهد پرداخت. پذیرایی که پیشتر هزینه‌ای 1450 دلاری را برای هرشب در بر داشت.

 

به گفته مسئولان هتل تاج محل، طراحان مختلفی از اقصی نقاط جهان، همچون لیسونی آسوسیاتی از میلان، بامو از سان فرانسیسکو، دیزان والکز از مالزی و موسسه طراحی حیمز پارک از سنگاپور، مسئول بازسازی و مرمت این بخش تاریخی از هتل تاج محل را برعهده داشتند. به صورت تقریبی 38 میلیون دلار هزینه بازسای این هتل دیدنی شده است.

 

گفتنی است، ضلع کاخ هتل تاج محل با سویت‌های قدیمی و سنتی خود در فضایی به مساحت 5000 فوت مربع با مجموعه‌ای نو‌آوری‌های جدید به روی گردشگران گشوده خواهد شد.

 

تاج محل، معروف‌ترین هتل شهر بمبئی، درنوامبر سال 2008،‌ پس از آنکه 10 تروریست 168 نفر را به قتل رساندند بسته شد.

 

 

 

 

 

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.