جزیره رودس ،یونان + تصاویر

4.1
از 21 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
25 مرداد 1391 00:00
0

1199-Rhodes (یا جزیرۀ رودس) جزیره ای در یونان می باشد که در دریای اژۀ شرقی واقع شده است. 1199-Rhodes از لحاظ جمعیت و وسعت، بزرگترین جزیره از میان جزایر Dodecanese می باشد. جمعیت آن 117.000 نفر است و مرکز آثار باستانی این گروه از جزایر می باشد. قانونا، این جزیره یک شهر مستقل در درون بخش وابستۀ 1199-Rhodes می باشد که همگی جزو محدودۀ اژۀ جنوبی هستند. شهر اصلی این جزیره و محل استقرار شهرداری آن، شهر 1199-Rhodes می باشد که 53.709 نفر سکنه دارد (تا سال 2001) و در شمال شرقی جزیرۀ کرت، جنوب شرقی آتن و جنوب غربی ساحل آنتالیای ترکیه واقع شده است.

از لحاظ تاریخی، شهر 1199-Rhodes به این دلیل که پیکرۀ عظیم خداوند خورشید را در خود جای داده شهرتی جهانی دارد چرا که این پیکره جزو یکی از عجایب هفتگانۀ جهان باستان است. شهر قدیمی و قرون وسطی ایی 1199-Rhodes به عنوان میراثی جهانی شناخته شده و امروزه یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی اروپاست.

1199-Rhodes به عنوان یکی از بزرگترین جزایر در گروه جزایری Dodecanese، شهری توریستی می باشد و هر سال بیشتر از 300 روز از آفتاب درخشان یونانی بهره مند است. برای همین، سواحل رویایی آن در ماه های تابستان به سرعت مملو از جمعیت می شود. 1199-Rhodes اصولا جزیره ای تفریحی می باشد و هرگونه امکاناتی که ممکن است شما برای گذران یک تعطیلات کامل یونانی لازم داشته باشید را ارائه می دهد؛ مانند ساحلی فوق العاده، فرهنگ غنی و شب گذرانی های پرجنب و جوش.

1199-Rhodes کاملا از کشور اصلی یونان مستقل است و درون آن بسیار سرسبز می باشد که با محیط اطرافش یعنی دریای اژه و سواحل آن تضاد عجیبی دارد. گردشگران معتقدند 1199-Rhodes شهر بسیار جذابی می باشد؛ خصوصا محدودۀ شهر قدیمی که بناهای عظیم الجثۀ قرون وسطی ایی و کوچه های پیچ در پیچ آن کیفیت بویژه ای بدان می دهد. این شهر پایتختی مرکز صنعت گردشگری نیز می باشد و مرکز اطلاعات گردشگری (EOT) در محلۀ Papagou و Makariou و در مجاورت بندر Mandraki واقع شده که روزنامه های انگلیسی زبان و "اخبار 1199-Rhodes" را نیز در دسترس شما قرار می دهد.

جزیره رودس - یونان

جزیره رودس - یونان

جزیره رودس - یونان

جزیره رودس - یونان

جزیره رودس - یونان

جزیره رودس - یونان

جزیره رودس - یونان

جزیره رودس - یونان

جزیره رودس - یونان

جزیره رودس - یونان

جزیره رودس - یونان

جزیره رودس - یونان

جزیره رودس - یونان

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.