تغییرات چشمگیر کابین های هواپیمایی سنگاپور ‏

4.6
از 5 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
تغییرات چشمگیر کابین های هواپیمایی سنگاپور ‏+ تصاویر
14 آبان 1396 12:00
0

شرکت هواپیمایی سنگاپور اخیرا چهره جدیدی از کابین های هواپیمای A380 خود رونمایی کرده است ، چهره ای جذاب و خارق العاده که صدها میلیون دلار هزینه داشته است. تا به امروز نیز این هواپیمایی یکی از برترین خطوط هوایی جهان به شمار می رفته است ،  اما حالا با این تغییرات یک پله دیگر نیز به جلو می رود.

تغییرات چشمگیر کابین های هواپیمایی سنگاپور  ‏

حالا دیگر هر یک از هواپیماهای A380 این ایرلاین شش سوییت دارد که در جلوی هواپیما قرار گرفته اند ، این سوییت ها بیشتر شما را یاد هتل های پنج ستاره می اندازد تا صندلی های هواپیما. هر یک از سوییت ها نیز یک تختخواب بزرگ و صندلی از جنس چرم دارند و آرامش و راحتی مسافران را در طول سفر تضمین می کنند. مسافران این سوییت های لوکس می توانند به راحتی نحوه نشستن خود را در تخت ها و یا صندلی ها تنظیم کنند.

%%1.jpg%%

تغییرات چشمگیر کابین های هواپیمایی سنگاپور  ‏

دو سوییت از بین این سوییت ها تختخواب هایی دارند که به راحتی به تخت دونفره تبدیل می شوند و زمانیکه به تخت ها احتیاجی نیست کاملا جمع می شوند و فضای بازتری را در هر سوییت برای اشخاص ایجاد می کنند. زاویه صندلی ها نیز به راحتی قابل تغییر هستند و طوری تنظیم می شوند که مسافر زاویه مناسب برای غذا خوردن یا ریلکس کردن را داشته باشد. داخل هر سوییت همچنین یک مانیتور 32 اینچ HD قرار گرفته است که زاویه آن نیز قابل تنظیم است تا مسافر طوری آن را تنظیم کند که هنگام نشستن یا دراز کشیدن دید مناسبی داشته باشد. همچنین سایر امکانات این سوییت از فرش آن گرفته تا رنگ دیوارهای آن طوری انتخاب شده اند تا مسافر در تمام طول سفر در آرامش بوده و در مکانی لوکس و مجلل استراحت کند.

تغییرات چشمگیر کابین های هواپیمایی سنگاپور  ‏

تغییرات چشمگیر کابین های هواپیمایی سنگاپور  ‏

تغییرات چشمگیر کابین های هواپیمایی سنگاپور  ‏

هواپیمایی سنگاپور در سال 2017 بعنوان برترین ایرلاین آسیا انتخاب شد. تغییرات فعلی کابین های این هواپیمایی که عمدتا بروی VIP و بیزینس صورت گرفته است 850 میلیون دلار هزینه داشته است.

شاید تغییرات کابین های بیزینس به اندازه VIP مجلل نباشد اما آنها نیز تغییرات چشمگیر و محسوسی داشته اند. هواپیمایی سنگاپور در این باره می گوید : " دکور داخلی کابین کلاس بیزینس  طرحی مدرن در رنگهای طبیعی دارد و در آنها از چرم ها و پارچه های باکیفیت و آرامش دهنده استفاده شده است ، علاوه بر اینها از مواد کربن کامپوزیتی سبک وزن نیز به کار گرفته شده است."

تعداد صندلی های این کلاس پروازی 25 اینچ عرض دارند و می توانند به یک تختخواب کاملا صاف نیز تبدیل شوند و یا طوری تنظیم شود که مسافران این کلاس به راحتی بتوانند به تماشای فیلم بروی مانیتورهای 18 اینچ بپردازند. سری صندلی هایی که در وسط چیده شده اند نیز به تختخواب های دونفره تبدیل می شوند.

تغییرات چشمگیر کابین های هواپیمایی سنگاپور  ‏

تغییرات چشمگیر کابین های هواپیمایی سنگاپور  ‏

علاوه بر اینها صندلی های کلاس بیزینس از الیاف کربنی ساخته شده اند و نازک تر از صندلی های نرمال فلزی هستند که این امکان را می دهد فضای بیشتری در زیر صندلی ها برای کیف لپ تاپ یا کیف دستی وجود داشته باشد. سایر امکانات کلاس بیزینس شامل پورت USB ، پریز برق برای شارژ وسایل ، لامپ برای مطالعه با امکان تنظیم نور ، میز بزرگ مخصوص غذاخوردن و فضای کافی برای وسایل شخصی می شود ، صندلی ها طوری طراحی شده اند تا تمام وسایل مسافر در دسترس او قرار بگیرند.

اما افرادی که می خواهند اقتصادی تر سفر کنند نیز باید انتظار چهره جدیدتری از کلاس اقتصادی این هواپیما داشته باشند از جمله صندلی های چرمی و هدفن های اختصاصی و فضای کافی برای قرار گرفتن وسایل شخصی. عرض هر یک از صندلی های کلاس اقتصادی 19.5 اینچ است که فضای بیشتر و راحت تری را در اختیار مسافران قرار می دهد.

تغییرات چشمگیر کابین های هواپیمایی سنگاپور  ‏

تغییرات چشمگیر کابین های هواپیمایی سنگاپور  ‏

این تغییرات به روی پنج هواپیمای A380 جدید که به این ناوگان اضافه می شوند اعمال خواهد شد و همچنین 14 هواپیمای فعلی این ایرلاین نیز با چنین تغییراتی مواجه خواهند شد. هواپیماهای A380 جدید ایرلاین سنگاپور 471 صندلی در چهار کلاس پروازی خواهند داشت ، شش سوییت اختصاصی ، 78 صندلی کلاس بیزینس ، 44 صندلی کلاس اقتصادی اختصاصی و 343 صندلی در کلاس اقتصادی معمولی.

سوییت های جدید فعلا فقط برای پروازهای خاص در نظر گرفته می شوند از جمله پرواز سنگاپور به سیدنی و سیدنی به سنگاپور و لندن به سیدنی که هزینه آنها 9500 پوند خواهد بود. این تغییران از 18 دسامبر به روی این هواپیماها اعمال می گردد.

منبع : CNN

ویدا نورمحمدیان
ویدا نورمحمدیان