جزیره صیر بنی یاس کجاست؟

4.2
از 6 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
اعجاز جزیره‌ای طلایی بر پهنه‌ی خلیج فارس! +تصاویر
22 مرداد 1397 12:00
0

یکی از جذابترین مکان‌های دیدنی برای گردشگرانی که امارات و منطقه خلیج فارس را برای گردش و تفریح انتخاب می‌کنند، جزیره زیبای صیر بنی یاس است. این جزیره درست در جنوب خلیج فارس و شمال امارات متحده عربی قرار دارد.

طبیعت ناب و حیوانات گوناگون این دیار سبب شده‌اند تا توریست‌ها علاقه زیادی به گشت و گذار در جزیره صیر بنی یاس داشته باشند. در اینجا همه چیز برای ثبت خاطراتی به یادماندنی آماده است، از تماشای زرافه‌های دوست داشتنی و پلنگ و پرندگان گوناگون گرفته تا حمام آفتاب زیر نور درخشان خورشید. تصور اغلب گردشگرانی که برای تفریح به امارات می‌روند درباره این سرزمین در تفریحاتی چون کویرنوردی، شترسواری و خرید از بازارها خلاصه می‌شود اما جزیره صیر بنی یاس خیالات گردشگران را به چالش می‌کشد شاید شما هم تصور نمی‌کردید که در امارات امکان تماشای جاندارانی چون زرافه و شاهین وجود داشته باشد.

از دیگر تفریحات جذاب در جزیره صیر بنی یاس می توان به دوچرخه سواری در کوهستان، کایاک، تپه‌نوردی، لند‌سیلینگ و اقامت در هتل‌ها و لذت بردن از امکانات این اقامتگاه‌ها اشاره کرد. در ادامه بیشتر درباره قسمت‌های مختلف این جزیره و امکاناتش خواهیم گفت و شما را به تجربه انواع هیجان در صیر بنی یاس دعوت می‌کنیم.

جزیره صیر بنی یاس

جزیره صیر بنی یاس

جزیره صیر بنی یاس

جزیره صیر بنی یاس

 قسمت های مختلف جزیره صیر بنی یاس

مساحت جزیره صیر بنی یاس حدود 78 کیلومتر مربع است و در هر قسمت از آن دیدنی‌های خاص و تفریحات متعددی وجود دارد. اغلب افرادی که این جزیره را برای بازدید انتخاب می کنند با کشتی‌های کروز متعددی که در منطقه خلیج فارس فعال هستند خود را به این ناحیه می رسانند.

جزیره صیر بنی یاس

مرکز جزیره صیر بنی یاس

می توان گفت که مهمترین و در عین حال جذابترین بخش جزیره صیر بنی یاس مرکز آن است. انواع حیوانات دیدنی چون شغال، شترمرغ، قوچ و... در این قسمت قابل مشاهده هستند. افراد بسیاری هم برای پیاده روی، تپه نوردی، عکاسی، دوچرخه سواری و تفریحاتی از این قبیل به بخش مرکزی جزیره رهسپار می شوند.

جنوب جزیره صیر بنی یاس

مرکز کایاک سواری جزیره در این قسمت واقع شده است و همچنین لک لک های بسیار زیبایی را نیز می توانید در جنوب جزیره به تماشا بنشینید. از دیگر امکانات و تفریحات اینجا هم می توانیم به مرکز حمام آفتاب، قایق‌سواری، مسجد و... اشاره کنیم.

غرب جزیره صیر بنی یاس

در غرب این جزیره امکان لذت بردن از حمام آفتاب، شنا، پیاده روی در فضایی بسیار زیبا و... وجود دارد و گردشگران می توانند به راحتی از قدم زدن در فضایی آرام و دل‌انگیز لذت ببرند.

شمال جزیره صیر بنی یاس

مرکز اسپای جزیره در این بخش قرار دارد. همچنین این قسمت مکان خوبی برای صرف یک میان وعده به حساب می‌آید. در شمال جزیره صیر بنی یاس امکان تیراندازی با کمان، تماشای لک لک‌ها در برکه‌ی زیبا، لند‌سیلینگ و... نیز وجود دارد.

شرق جزیره صیر بنی یاس

ویلاهای باکیفیت و فوق العاده جزیره و محوطه سرسبز برای پیاده‌روی در این قسمت به چشم می‌خورند. علاقه‌مندان به پرنده‌نگری نیز می توانند در سمت شرق جزیره به از تماشای شاهین‌های باشکوه لذت ببرند.

جزیره صیر بنی یاس

جزیره صیر بنی یاس

جزیره صیر بنی یاس

جزیره صیر بنی یاس

جزیره صیر بنی یاس

جزیره صیر بنی یاس

جزیره صیر بنی یاس

اگر شما هم تجربه سفر به این جزیره را دارید و یا علاقه مند به بازدید از آن هستید، نظرها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید.

 

sirbaniyasisland.comمنبع:

زهرا میرزایی