سوسکو، جایگزین سربلند ماچو پیچو

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
سوسکو، جایگزین سربلند ماچو پیچو
23 مهر 1389 00:00
0

سوسکو، جاذبه جایگزین ماچو پیچو، در مدت زمان سپری شده از سال جاری، میزبان بیش از 360 هزار گردشگر بود.



به گزارش میراث آریا(chtn)،‌ بالغ بر 365 هزار گردشگر داخلی و خارجی در فاصله ماه‌های ژانویه تا سپتامبر، شهر تاریخی سوسکو،‌از جاذبه‌های همسایه ماچو پیچو را مورد بازدید قرار دادند.

به گزارش کمیته خدمات فرهنگی و گردشگری پرو، بیشترین مناطق گردشگری این شهر را اماکنی همچون پارک باستان‌شناسی ساکسای هیومن و پوکا پوکارا در شمال شرقی ارگ اینکاها و مناطقی دیدنی در دره مقدس قوم اینکا تشکیل می دادند.

این مناطق در این مدت میزبان نردیک به 270 هزار گردشگر خارجی از کشورهای اروپایی، امریکایی و امریکای لاتین و 96 هزار گردشگر داخلی بوده اند.

همچنین به منظور جذب بیشتر گردشگر به این منطقه، مقامات گردشگری تصمیم گرفتند با ارائه بسته‌های مناسب مسافرتی همجون، کاهش 50 درصدی هزینه بلیط هواپیما، کاهش تعرفه ورودی اماکن تفریحی مخصوصا در زمان طولانی بودن تعطیلات،‌ تمایل گردشگران به بازدید از این منطقه بیشتر کنند.

لازم به ذکر است،‌شهر سوسکو، اولین و تنها منطقه پرجاذبه‌ای بود که پس از مسدود شدن راه مواصلاتی ماچو پیچو بر اثر جاری شدن سیل، پذیرای گردشگران سرگردان شد.

+منبع

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.