بهترین سوغاتی های توکیو

4
از 5 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین سوغاتی های توکیو + تصاویر
20 شهریور 1396 12:00
0

در توکیو می توانید از مناطق مختلف ژاپن سوغاتی تهیه کنید اما در این مطلب قصد داریم سوغاتی هایی را به شما معرفی کنیم که خاص توکیو هستند. این اقلام می توانند شامل سوغاتی هایی باشند که فرهنگ ژاپنی را بازتاب می دهند و همچنین موارد دیگری که خاص دوره ی کنونی هستند. بنابراین تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

  1. محصولات آساکوسا کامیناریمون Asakusa Kaminarimon

اگر به توکیو بیایید متوجه می شوید که یکی از یادبودهای این شهر که حتما باید از آن بازدید کنید، آساکوسا کامیناریمون است. شما می توانید اقلام متعددی با این طرح همچون فانوس،کیف و جوراب و ... به عنوان سوغاتی تهیه کنید.

بهترین سوغاتی های توکیو

  1. اقلام ماشین های سوغاتی شیبویا

در محله ی شیبویا، نقطه ی خاصی وجود دارد که می توانید سوغاتی های مختلف ژاپنی را از ماشین های خودکار تهیه کنید. در میان موارد محبوب می توان به گوشواره و دستمال های tenugui اشاره کرد. ضمن اینکه مغازه ای که این ماشین ها خرید متعلق به آن است، موارد متعددی از دیگر سوغاتی های ژاپنی را نیز ارائه می دهد.

بهترین سوغاتی های توکیو

  1. نمونه غذاهای ژاپنی

نمونه غذاهای ژاپنی آنقدر واقعی هستند که قبل از لمس کردن یا بوییدن، می توانند با یک بشقاب واقعی غذا اشتباه گرفته شوند. در رابطه با این مورد شما می توانید جاکلیدی سوشی یا تمپورا، گوشواره های بامزه شبیه دسر یا هر آیتم دیگری را در مجموعه گسترده ی موجود در توکیو بیابید. گردشگران زیادی در توکیو این موارد را به عنوان سوغاتی تهیه می کنند.

بهترین سوغاتی های توکیو

  1. لوازم التحریر به سبک ژاپنی

ایتویا Itoya یک مغازه ی لوازم التحریر است که رنج گسترده ای از محصولات باکیفیت را به مدت 111 سال عرضه کرده است. این لوازم التحریرها به دلیل مرغوب بودن بسیار با ارزش هستند، اما در میان آنها همچنین کارت پستال ها و تمبرهایی وجود دارند که گردشگران می توانند به عنوان سوغاتی از توکیو با خود به همراه ببرند. این مورد از آن دسته سوغاتی هایی هستند که زیبایی را با قیمتی مناسب به شما ارائه می دهد.

بهترین سوغاتی های توکیو

  1. ادو تسومامی کانزاشی Edo Tsumami Kanzashi

ادو تسومامی کانزاشی در حقیقت قطعات نازک ابریشمی هستند که با آنها گل یا پرنده درست می کنند و در نهایت به عنوان تزئین موی سر به کار می روند. به دلیل استفاده ی مایکو و گیشا از آنها، زیبایی این محصولات در تمام دنیا شناخته شده می باشد. این محصولات به عنوان یکی از صنایع دستی سنتی توکیو ثبت شده اند.

بهترین سوغاتی های توکیو

  1. ماسک های صورت کابوکی

این ماسک ها دارای طرحی مشابه با آرایش کومادوری خاص تئاتر سنتی ژاپنی به نام کابوکی هستند، دارای عصاره ی مرطوب کننده بوده و به پوست شما می چسبند و آن را نرم و براق می کنند، به همین دلیل است که این ماسک ها جز محصولات خارق العاده برای مراقب از پوست به شمار می روند.

بهترین سوغاتی های توکیو

  1. شکلات های بولگاری

مغازه شکلات های بولگاری در سال 2007 بازگشایی شد. شکلات های این مغازه آنقدر زیبا طراحی شده اند که شبیه به جواهرات بوده و در میان افراد مشهور نیز بسیار محبوب هستند. جالب است بدانید که مغازه های اندکی در دنیا وجود دارند که این شکلات ها را بتوانید از آنها تهیه کنید. در داخل برج بولگاری، یک کافه نیز وجود دارد که می توانید بعد از یک روز شلوغ در آن توقف کرده و از فضای آن لذت ببرید.

بهترین سوغاتی های توکیو

  1. رترو اوسوئیمونو Retro Osuimono

اوسوئیمونو غذایی است که به عنوان وعده ی سوپ قرن ها در غذاهای سبک ژاپنی مورد استفاده بوده و این آیتم نیز می تواند به عنوان سوغاتی عزیزان شما را بسیار خوشحال کند. تنها کاری که شما باید بکنید این است که داخل کاسه ای روی آنها آب جوش بریزید تا بتوانید طعم هایی همچون ماتسوتاکه یا ماهی را بچشید.

بهترین سوغاتی های توکیو

  1. بادبزن های Ukiyo-e Edo

Ukiyo-e گونه ای هنر نمایشی از عصر ادو است که به عنوان هنر سنتی ژاپنی پذیرفته شده است. بادبزن هایی که به این طرح ها مزین می شوند، دارای آب و رنگی بسیار خاص و متمایز هستند که می توانند به عنوان سوغاتی در خارج از مرزهای ژاپن بسیار چشم گیر باشند.

بهترین سوغاتی های توکیو

  1. لوازم آرایشی ماکانای Makanai Cosme

مغازه لوازم آرایشی ماکانای کار خود را در سال 1899 آغاز کرد یعنی زمانی که خانم ها برای محافظت از پوست خود به دنبال فرمول های جدید بودند. از آنجا که در تهیه ی این لوازم آرایشی تنها مواد طبیعی استفاده شده، بسیار محبوب هستند.

بهترین سوغاتی های توکیو

 

منبع: tsunagujapan