چه چیز در ایستگاه های متروی مسکو انتظار گردشگران را می کشد ‏

4.3
از 3 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
چه چیز در ایستگاه های متروی مسکو انتظار هواداران فوتبال را می کشد؟ ‏+ تصاویر
27 خرداد 1397 13:00
0

مسکو یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در فصل تابستان است و امسال که مسابقات جام جهانی فوتبال در آن برگزار می شود هزاران طرفدار فوتبال به این شهر می روند و بدون شک متروهای این شهر بیش از پیش مورد استفاده قرار می گیرد چرا که نه تنها بسیار ارزان است و تقریبا به همه نقاط شهر دسترسی دارد بلکه زیبایی آن کم از کاخ های دیدنی شهر ندارد.

متروی مسکو در سال 1935 افتتاح شده است و 13 خط دارد که به نقاط مختلف شهر می روند. برخی از این ایستگاهها تقریبا شبیه به گالری های هنری است چرا که با نقاشی ها و حکاکی های منحصر به فردی تزین شده است ، ستون های مرمری و لوسترهای شیک و تماشایی از جمله دیدنی های دیگریست که در ایستگاههای مترو انتظار گردشگران را می کشند.

ایستگاههای Taganskaya ، Komsomolskaya ، Novoslobodskaya و Kievskaya که همگی حول مرکز شهر مسکو قرار دارند از جمله زیباترین ایستگاههای مترویی هستند که پنل های رنگارنگ و شیشه ای آنها ، سقف های طاقدار و نقاشی های دوره شوروی که به دیوارهای آنها کشیده شده است بسیار شناخته شده و مشهور هستند.

بسیاری از کسانی که به مسکو سفر می کنند ایستگاههای متروی این شهر را همانند یک موزه توصیف می کنند. دو استادیوم مسکو که مسابقات جام جهانی 2018 در آنها برگزار می شوند به راحتی از طریق مترو قابل دسترسی هستند. اسپارتاک آرنا از طریق خط هفت مترو به سمت شمال غربی شهر قابل دسترسی است و لوژنیکی که مسابقه افتتاحیه و فینال در آن برگزار می شود نیز از طریق خط یک و از مرکز شهر به راحتی قابل دسترسی است.

نام بسیاری از ایستگاههای مترو تا پیش از این مسابقات فقط به زبان روسی نوشته شده بود اما بخاطر این رویداد جهانی تغییراتی در آنها ایجاد شد و نام انگلیسی نیز در کنار آن نوشته شد.

تور مسکو

تور مسکو

تور مسکو

تور مسکو

تور مسکو

منبع : dailymail

ویدا نورمحمدیان
ویدا نورمحمدیان