"بام ژاپن" ، جاده ای با دیوارهای برفی

5
از 4 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
جاده هایی با دیوارهای برفی + تصاویر
17 خرداد 1397 10:00
0

یکی از ترسناک ترین کوه های جهان، مسیر Tateyama Kurobe Alpine در ژاپن در فصل زمستان است.

کوه های توویاما و ناگانو در شمال توکیو، مسیر 90 کیلومتری به نام "بام ژاپن" را تشکیل داده اند که نمایش باور نکردنی از 3015 تن برف و یخ است. تیتایاما  2478 مترمربع مساحت دارد و کاملا از برف پوشیده شده است.

در هنگام سفر در این منطقه بزرگترین جاذبه مسیر دیوار هفده متری پوشیده از برف و یخ است که یک پدیده باور نکردنی محسوب می شود. این دیوار در امتداد مسیر یوکی نو اتانی (یا دره بزرگ) واقع شده است.

 

مسیر Tateyama Kurobe Alpine مسیر دیدنی نود کیلومتری است که در امتداد آلپ ژاپن قرار دارد و هر سال از ماه آوریل تا نوامبر باز می شود و بزرگترین جاذبه ی آن، دیوار برفی است.

مسیر Tateyama Kurobe Alpone

این مسیر به صورت یک راهرو با دیوارهای برفی است که بالاترین نقطه ی آن به ارتفاع 17 متر در جاده می رسد. این راهرو نتیجه ماه ها کار شدید توسط رانندگان کامیون برف روبی برای باز کردن مسیر می باشد.

پیاده روی در این راهرو حدود 50 دقیقه طول می کشد و تا 22 ژوئن مسیر آن باز است، زمانی که کار برفروبی جاده تمام می شود و دیوارهای برفی تشکیل می شوند، این مسیر بیش از 5000 بازدید کننده به صورت روزانه در ماه های آوریل و مه دارد.

دیگر نقاط شاخص و دیدنی در امتداد دیوار برفی عبارتند از: جاده پانوراما  که شامل قله Tateyama، کلبه ی برفی، پیچ و خم برفی می باشد و هر کدام در زمان های مختلف باز است.

ممکن است در زمان های خاصی شرایط برای بازدید از این محل نامساعد باشد. بنابراین بازدیدکنندگان قبل از سفر باید سایت رسمی Alpen-route.com را چک کنند.

 

سایر دیدنی های زیبا

 

مسیر آلتیپی Tateyama Kurobe با ارتفاع 2400 متر، "سقف ژاپن" نامیده می شود.

کل مسیر Tateyama Kurobe Alpine را به راحتی می توانید با شش ساعت رانندگی طی کنید. نقطه شروع سفر شما، ایستگاه تایتیما در غرب یا ایستگاه اوجیوزا در شرق است و دره ی بزرگ برف از ایستگاه مورودو که در ارتفاع 2450 متری قرار گرفته است قابل دسترسی می باشد.

مسافرین می توانند یک یا دو شب در یکی از اقامتگاه های کوهستانی اقامت کنند. اطلاعات مربوط به خدمات تحویل اتاق و تحویل بار را در وب سایت رسمی بام ژاپن بخوانید.

ورود اتومبیل های خصوصی به منطقه ممنوع است و بازدیدکنندگان باید از حمل و نقل عمومی و محلی استفاده کنند.

اتوبوس های ترمینالی و تاکسی های مخصوص برای حمل و نقل شما مهیا بوده و پیاده روی در امتداد مناطق تعیین شده امکان پذیر می باشد.

دیدنی ترین مسیرهای پیاده روی شامل Bijodaira، در اینجا قرار گرفته است. این محل یک جنگل بکر است که در آن درختان سدر 1000 ساله و درختان راش و غیره قرار گرفته است.

در این مکان بازدید کنندگان می توانند دریاچه های موجود در دهانه آتشفشانی Mikurigaike و قدیمی ترین کوه ژاپن را ببینند.

همچنین کوهنوردان می توانند صعود به Mt Tateyama را امتحان کنند. در بعضی روزها از این محل می توانید فوجی را ببینید.

به مسافرانی که قصد بازدید از Tateyama Kurobe Alpine Route دارند توصیه می شود که لباس های زمستانی و وسایل مورد نیاز برای پیاده روی یا کوهنوردی را همراه خود ببرند.

راه های مختلفی برای دسترسی به منطقه وجود دارد. به عنوان مثال با قطارهای سریع السیر از توکیو به ایستگاه تیتایاما می توانید سفر کنید. اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های سفر را می توانید در وب سایت Alpen-route.com بیابید.

 

منبع: cnn

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.