برقراری پروازهای هفتگی در مسیر تهران ـ مادرید!

3
از 3 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
برقراری پروازهای هفتگی در مسیر تهران ـ مادرید! +جزییات
21 مرداد 1399 19:00
0

سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا از برقراری پروازهای هفتگی ایران‌ایر در مسیر تهران ـ مادرید ـ تهران از سپتامبر سال جاری خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید در اطلاعیه‌ای از برقراری پروازهای هفتگی ایران ایر در مسیر تهران ـ مادرید ـ تهران خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع هموطنان عزیز مقیم اسپانیا می رساند به دنبال مجموعه اقدامات، تلاش ها و رایزنی های انجام شده از سوی این سفارت از طریق هماهنگی با سازمان هواپیمایی کشوری، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) و همچنین نهادهای ذیربط داخلی در اسپانیا، مجوز پروازهای عادی و هفتگی ایران ایر در مسیر تهران ـ مادرید ـ تهران از سوی مقامات هوانوردی اسپانیا صادر شده است.

 2a47562eb98f39e3f54b0e7a873a3133.jpg

براساس این اطلاعیه از ابتدای ماه سپتامبر ۲۰۲۰، پروازهای عادی این شرکت برقرار خواهد شد.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: اطلاعات تکمیلی پیرامون روز، ساعت پرواز و نحوه خرید بلیط از طریق سایت های اینترنتی و دفاتر خدمات مسافرتی طی روزهای آینده با هماهنگی ایران ایر تعیین و مراتب به اطلاع هموطنان رسانده خواهد شد.

bd237ddfd08f40a48f5af13618b1f756.jpg

در پی شیوع کرونا و علاقه مندی برخی از دانشجویان و هموطنان ایرانی مقیم اسپانیا برای بازگشت به کشور، با تلاش های سفارت ایران در مادرید و با هماهنگی وزارت امور خارجه کشورمان، سازمان هواپیمایی کشوری و وزراتخانه های راه و بهداشت و دریافت مجوزهای لازم از سوی دستگاه های ذیربط اسپانیا، پروازهای فوق العاده در مسیر تهران - مادرید برای بازگرداندن هموطنان برقرار و اقدام به انتقال آنها به داخل کشور کرد.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

نسیم اسلامپور
نسیم اسلامپور